Koppenhof 4
4251AH Werkendam

Adrie Groeneveld beoordeelde op 2017-01-12

per mail besteld en binnen enkele dagen in huis

Robbert Aeyelts Averink beoordeelde op 2017-01-03

Prima producten en service. De plantenbakken zijn mooi en hoogwaardig en werden persoonlijk afgeleverd op de gewenste datum.

V beoordeelde op 2016-10-27

De kruidentafeltjes hebben een redelijke prijs-kwaliteit-verhouding. Ze staan nu sinds juni buiten, zonder verder behandelt te zijn en zien er nog steeds mooi uit. De zakjes zijn natuurlijk niet waterdicht, dus let op waar je de kruidentafel plaatst. De rubberen pootbeschermers heb ik in eerste insantie wel geplaatst, maar omdat deze geen gaten hebben om het regenwater af te laten lopen ga ik ze misschien weer verwijderen.
Alleen denk ik is het moeilijk voor iemand, die geen ervaring met dit soort werkzaamheden hefft, de tafeltjes in elkaar te zetten. Het zit allemaal wat strak, maar de schroeven moeten toch precies op het juiste punt zitten. Dus: gebruik een harde, vlakke ondergrond en een in toerental verstelbaar accuschroevendraaier. Lees de handleiding voordat je begint en kijk goed vooraf, waar welke schroef thuishoort.

Harold beoordeelde op 2016-10-24

Besteld een hardhouten plantenbak Fence Plus met de afmeting 150x50x63 met zwenkwielen. Moest nog gemaakt worden. Na een aantal dagen kregen we al bericht dat de bak opgehaald kon worden. Ziet er degelijk uit en is netjes gemaakt. We zijn vriendelijk geholpen.
Zeker een aanrader!

Mieke Kranenborg beoordeelde op 2016-10-19

Mooie tafel,was sneller klaar dan verwacht. Kan goed op maat gemaakt worden.
Hij staat heel stevig door het metalen frame.
We hebben de tafel zelf opgehaald ,thuis bleek dat er aan het metalen frame wat akelig scherpe uitsteeksels zaten waar je je lelijk aan kan openhalen. We hebben ze er zelf afgevijld.

Boudewijn beoordeelde op 2016-10-06

Zeer tevreden. Ik heb snel contact kunnen leggen met dit bedrijf. Mijn vragen over tarieven en afmetingen werden snel beantwoord. Co is een zeer vriendelijke kerel die je graag verder helpt. Hij is de bestelde tafel zelf afkomen leveren. Mooie kwaliteit, nederlands vakwerk! Ik zou zeker opnieuw bij Tijd voor je tuin bestellen.

Francisco Alvarez Ruiz beoordeelde op 2016-09-16

We waren op zoek naar twee plantenbakken van hardhout voor twee olijfbomen. Na wat zoeken op internet kwamen we bij www.tijdvoorjetuin.nl. Uiteindelijk twee besteld nadat ik eerst nog wat recensies op het internet had gelezen. De levertijd van de plantenbakken was maximaal 10 dagen. Op een bepaald moment een email gekregen dat het wat langer zou duren doordat het verkeerde hout geleverd was. Gevolg was niet zo dramatisch, want de plantenbakken waren een paar dagen daarna toch klaar. Op een bepaald moment zagen we op de website dat er 10% korting was op de plantenbakken die wij besteld hadden. Na telefonisch overleg heeft tijd voor je tuin de plantenbakken gratis bij ons thuis afgeleverd. Kijk dat is nog eens aan je klanten denken.

Adri van den Broek beoordeelde op 2016-08-31

Hoewel het artikel dat ik bestelde niet op voorraad was, werd het toch behoorlijk snel geleverd. Netjes dat ik een mail kreeg waarin gevraagd werd om wat extra geduld, omdat de levering anders dan gebruikelijk zou plaatsvinden.

George Bruggemeijer beoordeelde op 2016-08-22

Prima ervaring met jullie bedrijf, snelle afhandeling en levering binnen een week op de afgesproken dag en tijdstip.

chris vanwyck beoordeelde op 2016-06-20

Geweldig bedrijf: heel snel geleverd, prachtige bakken en vriendelijke service. Ik ben echt dolblij met wat ik gekocht heb.

Fam . Heine beoordeelde op 2016-06-15

Een antraciet grijze tuinkas besteld, binnen een week geleverd. super service na het ontbreken van 1 ruit. Alles in no time opgelost. Een aanrader.

Fam. Heine uit Biervliet

Willem ten Teije beoordeelde op 2016-06-10

Ik heb een erg mooie houten plantenbak besteld. Mooi gemaakt en snel geleverd!

Alex Braakhekke beoordeelde op 2016-06-05

Heel tevreden, telefonisch contact om te overleggen en levering eerder dan verwacht.

j van der Reijden beoordeelde op 2016-06-02

men maakt waar wat beloofd word , een zeer mooi product !!,

Erik Spaan (Lisse-ZH) beoordeelde op 2016-05-31

Uitstekende service, besteld op 7 mei en 14 mei netjes afgeleverd aan huis. Afleveringskosten schappelijk gezien de afstand. Keurige en duidelijke telefonische afspraak aangaande de levering. Prijs-kwaliteit is in orde.
Echter... door de zware regenval en dan weer volop zon in de afgelopen weken is een plank van één van de bloembakken ietwat krom getrokken, maar ja.. hout 'werkt' nu eenmaal. Kan ik zelf simpel oplossen.

Uros beoordeelde op 2016-05-31

Very pleased with the service! Everything was delivered within the agreed time frame, and the seller was very helpful in terms of advice before making the purchase. Very responsive! I also like the fact that delivery could be arranged outside of normal working hours.

VREM Brouwer beoordeelde op 2016-05-30

De door ons bestelde bloembakken werden binnen de aangegeven tijd op maak voor ons gemaakt. Werden vriendelijke te woord gestaan.
De bakken werden keurig en op het juiste tijdstip bezorgd. Zeer behulpzaam. Aan te bevelen.

Danielle beoordeelde op 2016-05-27

Ik ben zeer ontevreden. Een tuinkas besteld van € 1200,- en voordat ik deze in elkaar wilde zetten maar even alle geleverde onderdelen uitgezocht. Bleken er aardig wat schroeven te ontbreken. Gebeld met 'tijd voor je tuin' en als antwoord gekregen: 'zet hem eerst maar eens in elkaar en als je dan nog schroeven tekort komt bel je maar weer'.
Nog nooit zo'n slechte service en klantonvriendelijk antwoord gehad. Niet eens excuses dat wat ik besteld had (á € 1200,-) niet compleet geleverd was. Gewoon schandalig.

Bart Dekker beoordeelde op 2016-05-26

Super snelle levering wij zijn ook zeer tevreden over de bloembak ziet er prima uit

Jan Boelens beoordeelde op 2016-05-24

Prima product, niet echt goedkoop, maar de kwaliteit is er dan ook naar. Aanrader !