Gewandeweg 38
5345HN Oss
06 83166632

8,7

Petra beoordeelde op 2016-07-28

Mooie website, zelfs heel goed op mijn mobiel. Ik had een kleine vraag en heb de shop gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg prima advies. De bestelling was daarna vlot gedaan. 2 dagen later, ruim voor de vakantie viel mijn bestelling op de mat.
Een echte aanrader.

Martha beoordeelde op 2016-07-12

Het door mij gekozen artikel bleek achteraf niet op vorrad te zijn. Ik kreeg een mailtje pas een dag nadat ik besteld (en betaald) heb. Nu wacht ik 3 dagen op terugstorting. Hopelijk duurt het niet lang meer!

O. Nooy beoordeelde op 2016-07-01

tevreden met snelle levering

Elvira driessen van wijhe beoordeelde op 2016-06-29

Super snelle serves!

Siske beoordeelde op 2016-06-09

Tevreden, we hadden het shirt snel in huis. Door goed maatadvies een andere maat besteld als ik normaal zou doen en het past perfect.

Lusine beoordeelde op 2016-06-07

Snele levering. Goed product!

Anita beoordeelde op 2016-05-25

Goed service en uitstekende producten!

Audrey beoordeelde op 2016-05-12

Snelle levering.
Wordt op de hoogte gehouden over leveringsdatum & tijd.
Telefonisch contact mbt vraag over retourzending lukte 1e keer niet, werd niet opgenomen, maar werden binnen 10 minuten terug gebeld. Erg vriendelijk.
Product zelf moeten we nog uitproberen.

Julie Carnier beoordeelde op 2016-05-09

Top! Ik kan het iedereen aanraden!!!

Richard beoordeelde op 2016-04-25

Leuke website. Veel mooie kleding. voor mijzelf maar ook voor de kids. Snelle levering.

Jose Hijwegen beoordeelde op 2016-04-15

UV kleding Snapperrock van uitstekende kwaliteit! Mooi matetiaal, goede pasvorm.
Kleur blijft ook mooi.
Service van mysafeskin ook uitstekend! Ik kreeg de juiste maat al toegestuurd nog voordat ik het retour pakket terug gestuurd had. Echt netjes van jullie!

Hoek beoordeelde op 2016-04-15

Keurig op tijd bezorgd.