Computerweg 1
3542 DP Utrecht
030 227 07 94

Lianne beoordeelde op 2017-04-14

Goede informatie voorziening, goede service en snelle levering. Top!

Rosalie beoordeelde op 2017-03-28

Heel goede ervaring met VR-house. Schakelen snel, aardig personeel en ik ben heel goed geholpen bij vragen over het plaatsen van de beelden op de telefoons.

Johanna Snel QuickWorks beoordeelde op 2017-03-27

Uitstekend geregeld allemaal en vooraf is alles goed getest. Complimenten.

Erdem beoordeelde op 2017-03-19

Heel tevreden. Contact met VR-house over mail ging erg soepel en helder. Er werd rekening gehouden met onze voorkeuren en hierdoor konden wij het optimale halen van de VR-experience. Personeel dat als begeleiding mee kwam was ook erg behulpzaam en zelfstandig. Echt een aanrader dus.

Nick Ooms van Say Yes To NO beoordeelde op 2017-03-14

Nick en Laurens zijn wat wij in Rotterdam noemen 'goeie gasten'. Vanaf ons eerste contact waren ze betrokken bij het project en stelden ze alles in het werk om tot de gewenste resultaten te komen. Creatief en niet voor een gat te vangen. Zoeken naar de beste oplossing en niet naar de duurste oplossing. Vooral de hoge mate van flexibiliteit werd zeer gewaardeerd. En de kwaliteit van de geleverde producten uiteraard.

Limburg Golfland beoordeelde op 2017-03-09

Tevreden, afspraak = afspraak!

Vazet beoordeelde op 2017-02-24

Zeer tevreden. Snelle en duidelijke reactie op vragen. Fijn ook dat er vooraf samples van de cardboards toegestuurd konden worden om een goede keuze te maken.
Daarnaast heeft VR-house voor ons een 'VR-experience' verzorgd tijdens een verkoopmanifestatie van een nieuwbouwproject. Dit was keurig verzorgd en werd door bezoekers zeer positief ontvangen. Ik kan VR-house zeker aanbevelen!

BKN-Productions beoordeelde op 2017-02-20

Service was super goed en snel. Wij hadden op zeer korte termijn ( lees 1 dag) een VR bril nodig en dit kon toch geregeld worden. Apparatuur was netjes en werkte goed. Een aanrader!

Rijnlandhaven Makelaardij beoordeelde op 2017-02-16

Super snelle levering! Ze denken met je mee. Ons beursweekend met de vr-brillen was een groot succes en wij zijn dik tevreden!
Een echte aanrader dus!

Sandra beoordeelde op 2017-02-15

Fijne partij om mee samen te werken. Erg professioneel, flexibel en enthousiast naar alle deelnemers van het event.

Dave Nelissen beoordeelde op 2017-02-08

Fijne club, super service en zeer betrouwbaar!
Een aanrader!

Electude BV beoordeelde op 2017-02-07

prima service, snelle reactie op aanvraag & levering mooi op tijd.

VisionAir.NU beoordeelde op 2017-01-31

Wij hebben inmiddels ons eerste project gedaan met VR-House. Via de zoekmachine zijn we bij hen terechtgekomen. Ze beschikken over een duidelijke website en de ondersteuning die de jongens bieden gaat erg ver. Zelfs bij het ontwikkelen van de content voor de VR-systemen hadden ze tips om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Dat was voor ons een zorg minder...
Wij zijn erg tevreden en hebben inmiddels een 2e project gepland met de systemen van VR-House.

Debby Bos-Smits - Vacanceselect beoordeelde op 2017-01-26

Hele goede ervaring met VR-House.nl! Servicegericht, flexibel en meedenkend. wij hebben de Samsung Gear gebruikt op een evenement om zo meer van onze glampingaccommodaties te kunnen laten zien. Aanrader!

Tijn beoordeelde op 2017-01-23

Duidelijke communicatie en een goed eindproduct.

Thuiz Makelaardij beoordeelde op 2017-01-12

Goede service en vlotte levering!

Fier & Fair beoordeelde op 2016-11-22

VR-House ingezet voor een van onze evenementen. Geweldig! Snelle en heldere communicatie. Leuke jongens op de locatie die the VR experience begeleiden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fier&Fair

Josia Bikker - Architektenburo Bikker BV beoordeelde op 2016-11-10

Heel tevreden, snel geregeld, goede service, duidelijke uitleg en vriendelijke personeelsleden.

Ron de Boom beoordeelde op 2016-11-09

Snelle en hele goede communicatie met VR-house. Voor 360/VR raad ik absoluut deze startup aan!

VR-House.nl

Rob van den Bergh (InScience - The Dutch International Film Festival) beoordeelde op 2016-11-07

De levering was erg goed. De kist met materiaal kwam precies wanneer we het verwachten en alles was in goede staat. Als we al kritiek hebben is dat het lastig is om simpel te leren om te gaan met Samsung Gear VR zonder voorgaande ervaring of begeleiding, maar dat ligt meer aan de techniek zelf dan aan iets wat VR-House voor ons kon doen.