Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Het Tasveld 5
3342GT Hendrik-Ido-Ambacht
078 880 4492

9,0

Bol.com 305 9,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Madeleined Blok beoordeelde op 2017-04-10

Hele snelle levering en goede service

Rob Peters beoordeelde op 2017-04-09

Korte navraag artikel.
Goed geholpen en beantwoord.
Bestelling geplaatst. Goede informatie omtrent bestelling en tracking artikel.
1 dag levering. Klasse.

Jeroen Streppel beoordeelde op 2017-04-06

Goed product Snelle levering

Martine Faber-Tjelpa beoordeelde op 2017-03-27

Een Trendpet TPX-Pro Bench gekocht van €119,- voor onze pup van 9 maanden.
Volgens de omschrijving een erg stevige bench....
Na 1 keer gebruikt te hebben in de auto, was er niks meer van over. Stof kapot gescheurd, ritsen kapot.
Gemaild naar leverancier en dan krijg je als antwoord, pups kauwen en bijten nu eenmaal en is geen garantie......alle honden bijten en kauwen ! Heel erg dat er niet enige coulance is en dat het dan op de site verkocht wordt als zeer degelijk en stevig. Ik verwacht toch echt mijn geld terug want vind dit onacceptabel.

Ellen Dogge beoordeelde op 2017-03-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Het was keurig op tijd, en zat netjes verpakt. Dikke duim!

Corine Van Loon beoordeelde op 2017-03-07

snelle levering

Eric Maas beoordeelde op 2017-02-27

Bestelling geplaatst en betaald, alles leek in orde tot een mailtje verkondigde dat product niet op voorraad is. Raad aan om voorraad en bestellingen te koppelen met goed programma. Succes

Tine Muntjewerf beoordeelde op 2017-01-29

Goede informatie,snelle levering,goed product,alles wat je mag verwachten.

Christel Kluver beoordeelde op 2017-01-15

Snel en netjes geleverd.

Anke Vogel beoordeelde op 2017-01-14

Mooi hondenkussen besteld. Keurig de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over product en levering!

Nadja Blok-de ruijter beoordeelde op 2017-01-13

Super goede en snelle service..zelfs contact in weekeinde, heb muffins halo..voor onze max...super gewoon bedankt jolanda

Yvonne Hoeven beoordeelde op 2017-01-09

Bestelling snel afgeleverd en mooie spullen!

Nathalie Vinke beoordeelde op 2017-01-07

goede service

Cindy Thomas beoordeelde op 2017-01-03

Heel vlugge service! Alles goed verpakt.

Sementha Bey beoordeelde op 2016-12-30

Prima advies !

DIRK ROOFTHOOFT beoordeelde op 2016-12-24

Had een foutje gemaakt in mijn adres een zeer vriendelijke dame heeft me gebeld om na te checken prachtig

RD beoordeelde op 2016-12-24

Zeer tevreden. Accurate, snelle en persoonlijke response.

William Van den Berghe beoordeelde op 2016-12-20

Harnas voor ons blind hondje past perfect

Sandra Thijssen beoordeelde op 2016-11-21

Via Bol.com bij deze webwinkel een bench van Trendpet gekocht. Helaas ging na een half jaar de rits kapot. Deze liep na een poosje al iets minder goed en is uiteindelijk kapot gescheurd.
Madefordogs heeft hierover contact gezocht met Trendpet, echter Trendpet geeft aan dat dit niet aan het product kan liggen... De rits is in de puppytijd zeker heel frequent gebruikt, maar echt onder normale omstandigheden.
Madefordogs heeft zonder discussie zelf een nieuwe bench toegestuurd! Zeer klantvriendelijke en prettige service!!

Joke Kok beoordeelde op 2016-11-10

Uitstekende levering. Alles prima in orde.
Voor herhaling vatbaar.