Karper 54

Bol.com 348 9,4

Jan Westerhout beoordeelde op 2019-06-05

Snel geleverd

Anna Keuter beoordeelde op 2019-06-02

De bestelling was niet volledig

Roderik Bos beoordeelde op 2019-06-01

Snel geleverd , goede info

R. Sterzenbach beoordeelde op 2019-05-29

Snel en goed

eric tuyp beoordeelde op 2019-05-29

Goed, volgende dag in de bus👍

Ruud Huisman beoordeelde op 2019-05-27

Artikel zag er goed uit en was makkelijk te monteren.
Wel een puntje is het om aandacht te besteden aan aanbiedingen. Er stond bijvoorbeeld dat bij aankoop van twee muurbeugels de prijs goedkoper was................hier niks van gemerkt!

Rene Claessen beoordeelde op 2019-05-26

Snelle levering en gegeven feedback wordt gewaardeerd

Antonio beoordeelde op 2019-05-26

I raised a question after my order and get an answer within few minutes. I received the package faster than en email ;-). Of course nice product well packed. For instructions a link to their website.

Bernd Schneider beoordeelde op 2019-05-25

Alles super

Bert Vanthienen beoordeelde op 2019-05-24

Prima service!

Ricardo Fernández beoordeelde op 2019-05-23

El pedido todo bien, la información del seguimiento muy buena,gracias y saludos.

Alain Van Walleghem beoordeelde op 2019-05-23

Prima product, snel geleverd

Frank Willems beoordeelde op 2019-05-23

Op het moment van de levering waren wij niet thuis. Het ging om een klein pakket dat makkelijk in de brievenbus kon. Maar neen... het werd naar een plaatselijk depot gebracht waar het pakje pas bij een 2de bezoek aanwezig was !!!!

Wim Van den Reek beoordeelde op 2019-05-23

Mooi steunen!

Christian Jorissen beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden

Erik Hubers beoordeelde op 2019-05-14

Snel opgepakt en keurig geleverd

Dennis Gerrits beoordeelde op 2019-05-13

snelle levering en goed product ontvangen. Conclussie:
Tevreden klant!

Joel Agrandi beoordeelde op 2019-05-13

Levering was zoals aangegeven op de website en het product is zoals ik verwacht had.