Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

test test
... ...
...
KvK ...

The Feedback Company 5759 9,2

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Kim Van den bos beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering. Top

Sandra van Gijlswijk beoordeelde op 2018-04-22

Ik had gemaild omdat de maat vloerdoppen die ik zocht niet op de website stond: meteen reactie met erin de juiste doppen, nog dezelfde dag verstuurd en volgende ochtend al in huis! Snelle service dus en de doppen passen perfect!

Jacob Visscher beoordeelde op 2018-04-22

Correcte informatie op de site en een goed product op de afgesproken tijd bezorgd.

Anja Plas beoordeelde op 2018-04-22

Snel binnen

Willemien Driessen beoordeelde op 2018-04-22

Deze week 16 vloerlijders die geschroefd moeten worden besteld. De bestelling werd snel bezorgd maar er zaten geen schroeven bij.Wij hadden het idee dat we dit voor die prijs wel mochten verwachten,of op zijn minst een advies over wat voor schroeven geadviseerd worden en een kleine instructie. Jammer.

Willemien

Reactie van Test123:
Dag Willemien, zijn we druk mee bezig. Nieuwe montage-handleidingen en instructie-video's worden snel toegevoegd aan de website. Tom

Appie Dijkstra beoordeelde op 2018-04-22

Precies waar ik op gehoopt had !!
Perfect !!
s'Middags besteld volgende dag in huis !! Top !!

P Wassing beoordeelde op 2018-04-22

Overzichtelijke website waar ik snel de gevraagde stoelwielen vond. Levering binnen 48 uur, stond 3 dagen voor.

Oei Wildschut beoordeelde op 2018-04-22

Snel besteld en snel in huis

rob van den bergh beoordeelde op 2018-04-22

Snelle service en ben uitermate tevreden over het geleverde product qua kwaliteit en werking

P.J de Groot de Groot beoordeelde op 2018-04-22

Snel en goede levering

Johannes Van Guldener beoordeelde op 2018-04-22

Prima doppen en snelle en correcte levering

Marco de Vries beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering en uitstekend product.

alex schoofs beoordeelde op 2018-04-21

prima verlopen

Henk van den Hoorn beoordeelde op 2018-04-21

Gewoon top!

Jolanda Weerd beoordeelde op 2018-04-21

Vloerglijders voor de tuinstoelen waren snel bezorgd, kwaliteit lijkt goed, we zijn er blij mee!
Geen roestvlekken meer op het terras

DH beoordeelde op 2018-04-21

Niet tevreden. Product zondag besteld, vrijdag pas in huis.

Heinz Krahwinkel beoordeelde op 2018-04-20

goed en snel geleverd

Tom Markus beoordeelde op 2018-04-20

Makkelijke bestelling . Snelle levering

BMM Koch-Keltjens beoordeelde op 2018-04-20

Voor buiten zijn deze glijders zeker onvoldoende geschikt. Het rubber is niet hard/stevig genoeg.

Reactie van Test123:
Dank voor uw eerlijke review. We verkopen deze doppen al jaren, zeker in het zomerseizoen, met alle tevredenheid voor tuinstoelen. Mogelijk is de ondergrond té ruw en is in uw geval een andere oplossing beter geschikt. Tom

Onno Van Rijsbergen beoordeelde op 2018-04-20

prima product en snel geleverd