Belgisch webwinkel keurmerk

Ook voor Vlaamse webwinkels

Ook webwinkels uit België kunnen zich aanmelden voor het WebwinkelKeur keurmerk. We zijn één van de grootste keurmerken en richten ons op Nederlandse en Belgische webwinkels.

Vertrouwen is een erg belangrijk onderdeel bij het binnenhalen van klanten op het internet. Een keurmerk voor je webshop kan je daarbij zeker helpen. WebwinkelKeur biedt klanten extra zekerheid. Dit doet WebwinkelKeur door klantenervaringen te combineren met een gedragscode, eerst gecontroleerd door ons, daarna door jouw klanten. WebwinkelKeur probeert continu te innoveren en heeft tevens toegankelijke prijzen voor een kwalitatief webshop keurmerk en reviewsysteem.

Het klantbeoordelingen systeem is zo gebouwd dat de ervaringen gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van je webwinkel.

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 10,- per maand. Voor dit bedrag krijgt je een zeer compleet webwinkel keurmerk met geschillencommissie. Meerwaarde voor jou en voor je klanten.

• Verhoog je omzet met circa 15%.
  • Alleen betalen wanneer je goedgekeurd wordt.
  • Gratis onafhankelijke geschillenbehandeling.
  • Onafhankelijke klantbeoordelingen.
  • Verhoog het vertrouwen in je webwinkel.