Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Webwinkel keurmerk & Klantbeoordelingen

Voorkom boetes, Verzamel reviews, Verhoog je omzet

Een combinatie van keurmerk en reviews geven je webwinkel aantoonbaar 15% meer conversie. Niet voor niets kiezen al 6.100 webwinkels voor WebwinkelKeur en beoordelen ze ons met een 9.6.

Verdien ons keurmerk na een strenge maar rechtvaardige juridische controle. Met onze gratis juridische documenten heb jij je zaakjes snel op orde en voorkom je boetes.

Laat het automatisch verzamelen & publiceren van klantbeoordelingen geheel aan ons over. Zo creëer je vlot vertrouwen bij je bezoeker en heb jij meer tijd om je te focussen op andere zaken.

Verdien het webwinkelkeurmerk

Wees juridisch zeker van je zaak en sta stevig in je webwinkelierschoenen dankzij onze expertise.

Onze support experts keuren uitgebreid je webwinkel op onze praktische gedragscode die is gebaseerd op de wetgeving. Daarbij helpen wij je graag bij juridische vragen.

Maak je webwinkel nu makkelijk en snel juridisch op orde dankzij onze gratis juridische documenten!

"Is jouw webshop juridisch al op orde?"

Maak betrouwbaarheid zichtbaar

Jij weet dat je betrouwbaar bent, maar weten je bezoekers dat ook?

Het tonen van betrouwbaarheid aan je bezoeker doe je eenvoudig met onze verschillende (interactieve) uitingen, als: side-bar, tooltip en widget. Zo toon je op een moderne manier het verdiende keurmerk én je verzamelde reviews aan je bezoeker.

Per webwinkelsoftware leggen we je graag uit hoe je onze uitingen kunt integreren. Eenmaal geïntegreerd profiteer jij van de voordelen.

"Jij weet dat je te vertrouwen bent, maar weet je bezoeker dat ook?"

Verzamel & publiceer automatisch reviews

Het verzamelen van waardevolle reviews hoeft niet veel tijd te kosten! Bij WebwinkelKeur kun je deze namelijk automatisch verzamelen. Tevens halen wij de drempels weg door de opties als inmail en one-click-review aan te bieden. Binnen één klik heeft de klant al een klantbeoordeling achtergelaten.

Verzamelde reviews toon je eenvoudig op je website en als sterren binnen Google.

Onterechte klantbeoordeling ontvangen? Geen probleem. Wij bieden een eerlijk moderatieproces aan.

"Laat het automatisch verzamelen van reviews aan ons over!"

Onderscheid je webwinkel

Je webwinkel onderscheiden van de rest doe je samen met WebwinkelKeur. Of je nou een B2C- of een B2B-webshop hebt. Laat zien dat je je onderscheid door goede klantenservice.

Het onderscheiden van je webwinkel hoeft niet duur te zijn. Elk hardwerkende webwinkelier verdient het om vertrouwen te tonen aan haar bezoeker. Met het EMOTA-keurmerk kun je óók aan je Europese klanten laten zien dat jouw webshop betrouwbaar is.

"Concurreer niet op prijs, maar op service"

Vermijd lange discussies

Voorkom oneindige welles-nietesdiscussies met je klanten en raadpleeg onze geschilbemiddeling. Onze support experts helpen bij het bemiddelen van de klachten.

Komen we er samen niet uit? Dan is er de mogelijkheid een jurist van de onafhankelijke geschillencommissie DigiDispuut een bindende uitspraak te laten doen

"Raak niet verstrikt in welles-nietesdiscussies met je klanten."

Toegankelijk voor elke webwinkel

Geen poespas. Gewoon eerlijke prijzen. Daar geloven we in bij WebwinkelKeur. Wij vinden dat het tonen van betrouwbaarheid voor elke webshop toegankelijk moet zijn. Of je nu een kleine of grote ondernemer bent.

Onze pakketten beginnen bij slechts 8,95 per maand. Hiermee verdient zelfs de kleinste webwinkel het lidmaatschap in no-time terug. Wij zullen samen met jou richting een goedkeuring werken. Voor webwinkels die actief de eventueel nodige aanpassingen verrichten is de keuring in dat geval ook nog eens helemaal gratis!

"Het tonen van betrouwbaarheid moet toegankelijk zijn voor iedere ondernemer."

Leden beoordelen WebwinkelKeur gemiddeld met een 9.6 Meer referenties >

Wil jij ook het WebwinkelKeur voor jouw webwinkel?