Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Keurmerk + Klantbeoordelingen

Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten

Het WebwinkelKeur is een uniek betaalbaar webwinkel keurmerk dat een juridische controle combineert met klantbeoordelingen. Kortom, 2 in 1! Dit biedt niet alleen meer zekerheid voor je klanten, maar zorgt er ook voor dat je voordeliger uit bent. Geen onnodig duur keurmerk dat je kunt kopen, maar een non-profit keurmerk dat staat voor transparantie en betrouwbaarheid. Niet voor niets is het WebwinkelKeur het snelst groeiende keurmerk en zijn we Europees erkend door de Europese e-commerce en Omni Channel Trade Association.

Een hogere omzet

De conversie van jouw webwinkel verhogen? Vertrouwen speelt daarbij een grote rol. Terwijl andere keurmerken zich beperken tot een juridische controle, controleren wij ook op klanttevredenheid. Dat is namelijk waar het voor de klant om gaat. Door die zekerheid zijn klanten eerder bereid om te kopen bij een webwinkel met het WebwinkelKeur. Gemiddeld zien we een conversiestijging van 15%. Laat dus geen omzet liggen en word ook lid.

Gemiddeld 15% conversiestijging.

Lees meer over hoe ook jij je omzet kunt verhogen!

Juridische zekerheid

WebwinkelKeur controleert of jouw webwinkel voldoet aan de meeste wettelijke eisen. Dat voorkomt boetes en juridische problemen. Tevens stellen wij gratis juridische documenten beschikbaar waaronder algemene voorwaarden en een privacy policy.
Een juridische vraag? Aarzel niet hem aan ons te stellen, wij helpen onze leden graag.

Gratis algemene voorwaarden in meerdere talen voor leden.

"70% van de webwinkels voldoet niet aan wettelijke eisen."

Klantbeoordelingen

Alleen een keurmerk is tegenwoordig niet voldoende om vertrouwen te wekken. De combinatie met het tonen van klantbeoordelingen zorgt ervoor dat je de klant over de streep trekt. WebwinkelKeur biedt een zeer complete tool. Hiermee nodig je jouw klanten automatisch uit tot het delen van een beoordeling en toon je klantbeoordelingen op jouw webwinkel. Qua functionaliteit blinkt onze tool uit, zo bieden we allerlei innovaties waaronder One-click-reviews en de mogelijkheid om externe beoordelingen te importeren.

"Onafhankelijke klantervaringen boosten het klantvertrouwen"

Hoe zorgen wij ervoor dat klantervaringen eerlijk en echt zijn?

Zelfs de beste webwinkel krijgt te maken met ontevreden klanten. In dat geval bemiddelen wij graag tot een oplossing. Komen we er samen niet uit dan is er de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan een geschillencommissie. Zij komen met een bindende uitspraak zodat u niet in een welles/nietes discussie met de klant verstrikt raakt en de dure gang naar de rechter niet noodzakelijk is.

Het is fijn om problemen gratis voor te kunnen leggen aan een onafhankelijke derde.

"Raak niet verstrikt in welles/nietes discussies met klanten."

Modern keurmerk, Ouderwets vertrouwen

Een goede controle is niet enkel op papier, de praktijk is minstens zo belangrijk. Daarom is WebwinkelKeur altijd bezig te innoveren om zo nieuwe manieren te bedenken om de betrouwbaarheid van webwinkels te toetsen en inzichtelijk te maken. Voorbeelden van zulke innovaties zijn onze mysteryshoppers, one-click-reviews en de WebwinkelKeur sidebar. Met deze innovaties helpen wij onze leden om hun webwinkel tot een succes te maken.

Bekijk onze tour voor een samenvatting van alle mogelijkheden

"Wij dagen de status quo uit"

Betaalbaar voor elke webwinkel

Een keurmerk prijzig? Niets is minder waar, je betaalt bij ons slechts € 8,95 per maand. Hiermee verdient zelfs de kleinste webwinkel het lidmaatschap in no-time terug. Wij zullen samen met jou richting een goedkeuring werken. Voor webwinkels die actief de eventueel nodige aanpassingen verrichten is de keuring in dat geval ook nog eens helemaal gratis! Niet voor niets verwerkten we de laatste jaren meer dan 9.700 aanmeldingen. Deze leden beoordelen ons gemiddeld met een 9.7!

Waarom teveel betalen?

Slechts € 8,95 per maand (vanaf).

Leden beoordelen WebwinkelKeur gemiddeld met een 9.7 Meer referenties >

Wil jij ook het WebwinkelKeur voor jouw webwinkel?