Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Denk je in aanmerking te komen voor WebwinkelKeur door te voldoen aan onze eisen? Dan kun je jouw lidmaatschap regelen. Je doorloopt hiervoor de volgende stappen:

1. Aanmelden kan via ons aanmeldformulier.
  2. Je ontvangt van ons een e-mail met activatielink, klik op deze link op je lidmaatschap te activeren.
  3. We gaan nu een keuring uitvoeren om te kijken of jouw webwinkel aan onze eisen voldoet. Hierna ontvang je binnen 2 werkdagen het resultaat van de keuring per e-mail.
  4. Pas na goedkeuring mag je onze uitingen plaatsen. Word je eerst afgekeurd? Dan staat in de e-mail eenvoudig beschreven wat je moet aanpassen om wel in aanmerking te komen voor ons keurmerk. Met 1 klik vraag je direct online een herkeuring aan.Wanneer er na twee weken sinds de keuring geen nieuwe herkeuring is aangevraagd, ontvang je een automatisch mailbericht waarin je drie opties hebt: direct een herkeuring aanvragen, een herkeuring met twee weken uitstellen of de keuring annuleren. Kies je de laatste optie of neem je geen actie binnen twee weken sinds de herinneringsmail? Dan wordt de keuring geannuleerd en worden er certificeringskosten van 29 euro excl. BTW in rekening gebracht.
  5. Na goedkeuring kun je bij ons inloggen en de Installatie wizard volgen. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je WebwinkelKeur op jouw webwinkel installeert.

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur