Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Europees webwinkel keurmerk (EMOTA)

Europees erkend door The European e-Commerce Association

Actief in meerdere landen? Dan is een Europees erkend keurmerk een must. WebwinkelKeur levert een Europees keurmerk in samenwerking met branche organisaties in andere Europese landen. Dit Europese keurmerk voor webwinkels wordt uitgegeven bij het meertalige EU pakket en wordt erkend in de meeste Europese landen waaronder Duitsland, België, Frankrijk en Spanje.

Voordeel van samen werken

Het EMOTA keurmerk wordt samen met branche organisaties in andere EU landen beheert, groot voordeel hiervan is dat consumenten in alle EU landen dit keurmerk herkennen en vertrouwen. Dit biedt grote voordelen ten opzichte van keurmerken die enkel vertaald worden naar andere talen zonder bekendheid te hebben in andere Europese landen.

Europees EMOTA keurmerk

Europees EMOTA keurmerk

Klantbeoordelingen in meerdere talen

Met ons meertalige Europees pakket heeft u de mogelijkheid om klantbeoordelingen te verzamelen en weer te geven op uw webwinkel. We bieden hierin een complete meertalige ondersteuning, zodat uw klanten een uitnodiging ontvangen in hun eigen taal en ook de beoordelingen van andere klanten in hun eigen taal kunnen lezen. Hiermee bent u helemaal klaar om digitaal Europa te veroveren.

Kosten

In Nederland is Stichting WebwinkelKeur de eerste organisatie die het EMOTA keurmerk kan uitgeven. Dit Europees erkend keurmerk is vooral van belang wanneer u niet alleen in Nederland, maar ook in andere landen van de EU actief bent. Bij ons EU pakket zit standaard het EMOTA keurmerk, naast vele andere voordelen. De kosten voor het EU pakket bedragen €19,95 per maand. Bekijk al onze pakketten.

Juridische documenten

Lidmaatschap van ons meertalige Europees pakket geeft automatisch toegang tot voorbeeld algemene voorwaarden in diverse talen. Bijvoorbeeld tot onze Duitse voorbeeld algemene voorwaarden of onze Engelse voorbeeld algemene voorwaarden.

Over EMOTA

EMOTA vertegenwoordigt bedrijven welke zich bezig houden met de verkoop op afstand in 15 Europese landen. De totale e-commerce omzet in deze landen wordt geraamd op meer dan €350.000.000.000, wat goed is voor meer dan 80% van de totale Europese e-commerce. De missie van EMOTA is om op Europees niveau, de belangen van de verkopers op afstand te behartigen. EMOTA is daarbij trots het eerste aanspreekpunt te zijn voor de Europese Commissie, leden van het Europees Parlement en de media op het gebied van e-commerce

Vermelding op Europeantrustmark.eu

Leden met een EU pakket worden vermeld op Europeantrustmark.eu, zo kunnen uw klanten eenvoudig de echtheid van ons Europese keurmerk controleren. Bijkomend voordeel is een stukje gratis linkbuilding.

Europese Controle

Stichting WebwinkelKeur wordt gecontroleerd door de eCommere and Distance Selling Association (EMOTA), doordat wij voldoen aan de strenge criteria die EMOTA stelt, mogen onze leden het EMOTA keurmerk voeren. Het EMOTA keurmerk is dan na goedkeuring beschikbaar voor leden met een EU pakket.