Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Telefooncentrale

Bekijk onderstaand de veelgestelde vragen over de Telefooncentrale van WebwinkelKeur.

Ik heb een voicemail tijdens kantooruren, hoe komt dat?

Tijdens kantooruren is onze telefoonservice bemand. Het kan echter voorkomen dat de klant even moet wachten, omdat er net een andere klant geholpen wordt. De klant krijgt dan het bericht te horen dat er nog een wachtende voor hem is en dat hij een 1 kan intoetsen om een voicemail achter te laten. Op die manier kan een klant toch een bericht achter laten zonder in de wacht te staan.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Tijdens welke uren wordt de telefoondienst bemand?

De telefoondienst van Stichting WebwinkelKeur wordt tussen acht uur ’s ochtends en vijf uur ’s middags bemand. Je kunt tijdens deze uren eenvoudig instellen wanneer je gebruik wilt maken van de telefoondienst en wanneer je zelf beschikbaar bent. Dit kan na het activeren van het telefoonnummer bij de optie ‘doorverbinden’.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Wat gebeurt er na kantooruren?

Na kantooruren is de standaard instelling dat de beller een voicemail bericht kan achter laten. Deze voicemail ontvang je vervolgens zelf per e-mail. Je kunt er echter zelf ook voor kiezen om bijvoorbeeld na kantoortijden het telefoonnummer door te laten schakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld je mobiele telefoon of je vaste lijn.

Alle veelgestelde vragen bekijken