Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Integratie keurmerk op je webwinkel

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen rondom de installatie van WebwinkelKeur. Startpunt voor de installatie is altijd jouw persoonlijke login via https://dashboard.webwinkelkeur.nl. Als je na het inloggen op Installatie > Wizard klikt, dan vind je daar stap-voor-stap persoonlijke instructies om WebwinkelKeur te installeren. Vergeet ook niet de tips voor de juiste plaatsing van je keurmerk te lezen.

Installatie – Algemene vragen

De sidebar wordt niet geladen, wat nu?

Het komt soms voor dat de WebwinkelKeur sidebar om onbekende redenen niet wordt weergegeven. In dit stappenplan willen we je helpen om zelf het probleem te achterhalen. (meer…)

Alle veelgestelde vragen bekijken

Hoe plaats ik het keurmerk op mijn webwinkel?

Na het ontvangen van een goedkeuring ontvangt u van ons een verwijzing naar een pagina met instructies voor de plaatsing van het keurmerk. Hierbij kunt u kiezen uit verschillende formaten van het keurmerk, zodat u een formaat uit kiezen dat het beste bij uw webwinkel past.

De daarbij behorende HTML code kopieert u van onze site naar uw webwinkel. Hierbij bestaat het logo uit een keurmerk afbeelding welke klikbaar is en verwijst naar uw persoonlijke pagina op WebwinkelKeur waar klanten hun ervaring kunnen achterlaten.

De manier van plaatsen hangt af van uw webwinkel software. In veel gevallen kunt u de html code kopieëren en plakken, in andere gevallen kunt u een (klikbare) afbeelding plaatsen. Mocht u er niet uit komen, neem dan gerust even contact met ons op voor persoonlijke ondersteuning.

HTML code genereren voor WebwinkelKeur widget

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om de laatste klantervaringen + de gemiddelde klantwaardering weer te geven op uw eigen webwinkel. Deze widget is middels een klein stukje javascript op vrijwel elke webwinkel te plaatsen. (meer…)

WebwinkelKeur Javascript integratie installeren middels Google Tag Manager

Installatie van onze sidebar middels Google Tag Manager kan handig zijn wanneer je het laden van externe scripts overzichtelijk binnen Google Tag Manager wilt regelen. Tevens is het een oplossing voor webwinkel software welke wel Google Tag Manager ondersteuning biedt, maar geen andere mogelijkheden tot het plaatsen van Javascript code.  Maak je gebruik van deze optie, zorg er dan voor dat onze javascript code niet nogmaals geladen wordt door een eventuele module. (meer…)

Installatie – CCVshop/BiedMeer

CCV Shop Installatie module WebwinkelKeur

De CCV Shop (voorheen bekend als Biedmeer) module zorgt voor een eenvoudige integratie van het WebwinkelKeur binnen jouw CCV Shop. Hiermee is het heel eenvoudig om de innovatieve WebwinkelKeur Sidebar in jouw Biedmeer webwinkel te integreren. Voor PLUS leden zorgt de CCV Shop module voor het automatisch uitnodigen van klanten voor het delen van een klantervaring. Bij elke afgewerkte bestelling wordt automatisch een uitnodiging naar de klant verzonden waarin hij uitgenodigd wordt om zijn ervaring te delen. Zo vergroot je het vertrouwen en de conversie van jouw webwinkel. (meer…)

HTML Code WebwinkelKeur op CCV Shop plaatsen

Naast de CCV module kunt u ons keurmerk materiaal eenvoudig op uw CCV webwinkel (voorheen Biedmeer) plaatsen. Deze pagina legt u stap voor stap uit hoe u de HTML code voor de klantbeoordelingen widget en/of de keurmerk banner eenvoudig op uw webwinkel kunt plaatsen. (meer…)

Installatie – Joomla

Installatie Joomla/Virtuamart/Hikashop

De Joomla/virtuamart/Hikashop module kun je eenvoudig installeren door middel van de volgende stappen.

Rich Snippets in Joomla

Op dit moment heeft de Joomla module geen automatische rich-snippet functie. Het is binnen Joomla wel gewoon mogelijk om de rich snippet code handmatig te plaatsen binnen de template. We raden aan dit bijvoorbeeld in het footer bestand te doen.

Installatie – Lightspeed

Hoe plaats ik de webwinkelkeur banner in de winkelwagen van Lightspeed/SEOshop?

Eén van onze adviespunten op het gebied van het integreren van ons keurmerk is het plaatsen van de webwinkelkeur banner in de winkelwagen. Bij Lightspeed/SEOshop kan dit door de volgende code in de fixed.rain te plaatsen. De fixed.rain template kunt u vinden in de template editor.

{% if template == 'pages/cart.rain' %} Hier de normale banner code uit uw dashboard {% endif %}

Om de code in de juiste template te plaatsen, volgt u de volgende stappen:

1. Login op u Lightspeed/SEOshop webwinkel en ga naar Design > Template editor.
2. Open het bestand fixed.rain.
3. Plak de bovenstaande code waarbij u op de aangegeven plek de bannercode plakt.

HTML codes WebwinkelKeur plaatsen op Lightspeed/SEOshop webwinkel

Naast de Lightspeed/SEOshop App kunt u ons keurmerk materiaal eenvoudig op uw Lightspeed/SEOshop webwinkel plaatsen. Deze pagina legt u stap voor stap uit hoe u de HTML code voor de klantbeoordelingen widget en/of de keurmerk banner eenvoudig op uw webwinkel kunt plaatsen. (meer…)

Installatie van WebwinkelKeur op uw Lightspeed/SEOshop webwinkel

Installeren van WebwinkelKeur op uw Lightspeed/SEOshop webwinkel is eenvoudig. Volg hiervoor de volgende 2 stappen:
1. Installeer de Lightspeed/SEOshop App
2. Plaats de HTML codes op uw webwinkel

Installeren van de Lightspeed APP voor WebwinkelKeur

De Lightspeed/SEOshop APP maakt het eenvoudig om de WebwinkelKeur Javascript integratie te activeren. Tevens kun je via de APP eenvoudig klanten uitnodigen tot het delen van een klantbeoordeling. Hier heb je echter wel het PLUS pakket bij nodig. (meer…)

Lightspeed/SEOshop: Meertalige installatie

Lightspeed (voormalig SEOshop) biedt standaard meertalige ondersteuning onder één domein. Is jouw webwinkel meertalig beschikbaar, dan kun je WebwinkelKeur met enige aanpassingen ook meertalig configureren. (meer…)

Installatie – Luondo

Installatie WebwinkelKeur module op Luondo

Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Luondo te installeren.

1. Login op jouw Luondo account
2. Activeer de Luondo module door te kiezen voor “Instellingen” en vervolgens te kiezen voor “Externe websites”. Klik hierna op keurmerken en kies voor WebwinkelKeur door op het logo te klikken.

Plaatsing van de WebwinkelKeur widget op uw Luondo

Voor Luondo raden we om naast het activeren van de luondo koppeling ook aanvullend materiaal zoals onze klantbeoordelingen widget te plaatsen.

Installatie – Magento

De Magento WebwinkelKeur module installatie

De Magento WebwinkelKeur module zorgt voor een eenvoudige integratie van het WebwinkelKeur binnen jouw Magento shop. Hiermee is het heel eenvoudig om de innovatieve WebwinkelKeur Sidebar in jouw Magento webwinkel te integreren. Voor installatie raden we altijd aan eerst een back-up te maken van jouw webwinkel. Voor PLUS leden zorgt de Magento module voor het automatisch uitnodigen van klanten voor het delen van een klantervaring. Bij elke afgewerkte bestelling wordt automatisch een uitnodiging naar de klant verzonden waarin hij uitgenodigd wordt om zijn ervaring te delen. Zo vergroot je het vertrouwen en de conversie van jouw webwinkel.

Na installatie raden we aan om de werking van de webwinkels goed te testen en hierbij ook een testorder te plaatsen. De sidebar kan in sommige gevallen tot een javascript conflict leiden met bijvoorbeeld sliders of andere javascript onderdelen. Volg onderstaande stappen om de module te installeren.

Installatie – MijnWebwinkel

Het WebwinkelKeur plaatsen middels mijnwebwinkel.nl

Heb je een webwinkel via MijnWebwinkel.nl? Dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van het keurmerk. Sinds kort kun je ook gebruik maken van onze beta om de sidebar en widget te plaatsen. Het automatisch uitnodigen van klanten is ook gewoon mogelijk via onze MijnWebwinkel koppeling. Tevens kun je naast het logo ook een speciaal klantbeoordelingen widget plaatsen.

Installatie WebwinkelKeur module op MijnWebwinkel

Installatie
1. Login op onze speciale Mijnwebwinkel koppeling met jouw WebwinkelKeur logingegevens.
2. Selecteer de webwinkel waarvoor je de installatie wilt regelen.
3. Selecteer of je na iedere bestelling of alleen de eerste bestelling een uitnodiging wilt versturen.
4. Volg de instructies in de video om jouw webwinkel orderfeed in te stellen.
5. Kies het aantal dagen waarna de uitnodiging verzonden moet worden. Dit is het aantal dagen na het plaatsing van de bestelling. We raden aan deze periode altijd langer te nemen dan jouw levertijd. Is je levertijd 3 dagen, stel dan bijvoorbeeld de uitnodiging na 5 dagen in. Zo weet je zeker dat de klant de bestelling al in huis heeft.
6. Klik op Opslaan. De koppeling is nu actief.
7. Optioneel kunt u ook de instructies voor plaatsing van de klantbeoordeling widget binnen de MijnWebwinkel koppeling volgen. We raden echter aan om de Widget te plaatsen middels Google Tag Manager.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Plaatsing van widget op MijnWebwinkel zonder Google Tag Manager (afgeraden)

We raden je als Mijnwebwinkel gebruiker sterk aan om de sidebar en onze widget te installeren via Google Tag Manager.

Wil je nog niet gebruik maken van GTM? Dan bieden we een alternatief, maar deze biedt wel beperkte mogelijkheden en is daarom sterk af te raden.

Tip: Informatie over het plaatsen van ons logo vindt u hier.

Widget plaatsen met een afbeelding (beperkte functionaliteit)

Voor het plaatsen van uw klantbeoordelingen widget met enkel een afbeelding op uw MijnWebwinkel webwinkel volgt u de volgende stappen:
1. Zoek uw webwinkel ID en ledenpagina url op, deze vindt u onderaan de keurmerk plaatsen pagina in uw WebwinkelKeur dashboard (beschikbaar na inloggen op webwinkelkeur.nl).
2. Login op u Mijnwebwinkel webwinkel en ga naar Vormgeving. Kies vervolgens voor de optie “Indeling”.

Widget en Sidebar installeren op Mijnwebwinkel

Tot voor kort was het binnen Mijnwebwinkel niet mogelijk om onze sidebar en widget te plaatsen. Daar komt met de ondersteuning van Google tag manager (GTM) binnen Mijnwebwinkel verandering in. Middels de volgende stappen kun je als Mijnwebwinkel klant ook gewoon gebruik maken van onze widget en sidebar. (meer…)

Installatie – ShopPagina

De WebwinkelKeur shoppagina module

Voor Shoppagina raden we naast het activeren van de shoppagina koppeling aan ook aanvullend materiaal zoals onze klantbeoordelingen widget te plaatsen.

Installatie WebwinkelKeur module bij Shoppagina

1. Login op jouw Shoppagina account
2. Ga naar “Bewerk mijn webshop”.
3. Klik in het linker menu op “Externe koppelingen”, kies vervolgens bij Klantervaring voor WebwinkelKeur.
4. Zet koppeling ingeschakeld op Ja. Vul je persoonlijke webwinkel ID + API wachtwoord in. Deze gegevens vind je onder ‘wizard’ in het tabblad ‘installatie’ na het inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl.
5. Vul de overige opties naar wens in.
6. Vergeet bovenaan het tabblad “Keurmerk plaatsen” niet om ook de sidebar te activeren. Klik op Opslaan om de aanpassingen te verwerken.
7. Test eventueel de koppeling door een bestelling te plaatsen en deze op betaald en verzonden te zetten. Log vervolgens in op WebwinkelKeur en kijk bij uitnodigingen of de uitnodiging ook ingepland staat om verzonden te worden.
8. Plaats naast de koppeling ook aanvullend materiaal voor een betere conversie en activeer de rich-snippets.

Plaatsing van widget op Shoppagina

Voor Shoppagina raden we om naast het activeren van de shoppagina koppeling ook aanvullend materiaal zoals onze klantbeoordelingen widget te plaatsen.

Voor het plaatsen van uw klantbeoordelingen widget op uw ShopPagina webwinkel volgt u de volgende stappen.

Rich snippet sterren in de Shoppagina Webwinkel

Rich-Snippet sterren zijn de sterren in de organische zoekresultaten van Google (dus niet de sterren in de Adwords advertenties!). De rich snippet sterren zijn primair bedoeld om bijvoorbeeld productreviews in de zoekresultaten weer te geven om zodoende de zoekresultaten te verrijken met andere informatie. Ze zijn echter ook te gebruiken om de voorpagina van uw webwinkel van sterren te voorzien in de zoekresultaten. Dit is echter wel op eigen risico, het beleid van Google met betrekking tot het gebruik van Rich-Snippets kan in de toekomst wijzigen.

Ontwikkelaars – Technische handleiding

De webwinkelkeur javascript integratie

Om gebruik te maken van de webwinkelkeur javascript integratie dient een klein stukje javascript code op jouw webwinkel geplaatst te worden. De meeste WebwinkelKeur modules plaatsen deze code automatisch. Geen module voor jouw webwinkel? Dan kun je de code handmatig plaatsen (je vindt de code daarvoor na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl bij  Installatie > Sidebar & Tooltip).

Javascript code voor Widget

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om eenvoudig de laatste klantbeoordelingen weer te geven op je webwinkel. We raden je aan om de juiste code altijd te laten genereren via ons Dashboard. Heb je echter verstand van Javascript, dan geven we hier graag wat uitleg hoe je de javascript code handmatig kunt wijzigen. (meer…)

Ontwikkel je eigen WebwinkelKeur module

Het standaard keurmerk is eenvoudig te plaatsen op je webwinkel zonder modules of andere integraties. Voor de meest gebruikte webwinkel software hebben we daarnaast modules beschikbaar. Wil je toch gebruik maken van geavanceerde opties en is voor jouw webwinkelsoftware geen module beschikbaar? Dan is het met de nodige ontwikkelkennis eenvoudig mogelijk om een eigen webwinkelkeur module voor jouw webwinkel te bouwen. Gebruik daarvoor de integratie handleiding. Deze is opgedeeld in 2 delen. Het eerste voor het uitnodigen van klanten tot het delen van een klantervaring. Het tweede deel rondom de javascript integratie.

Overig

CCV Shop Installatie module WebwinkelKeur

De Magento WebwinkelKeur module installatie

Alle veelgestelde vragen bekijken

De sidebar wordt niet geladen, wat nu?

De webwinkelkeur javascript integratie

De WebwinkelKeur shoppagina module

Het WebwinkelKeur plaatsen middels mijnwebwinkel.nl

Alle veelgestelde vragen bekijken

Hoe ontwikkel ik een eigen integratie/module?

Het standaard keurmerk is eenvoudig te plaatsen op je webwinkel zonder modules of andere integraties. Voor de meest gebruikte webwinkel software hebben we echter standaard modules beschikbaar. Wil je toch gebruik maken van geavanceerde opties en is voor jouw webwinkelsoftware geen module beschikbaar? Dan is het met de nodige ontwikkelkennis eenvoudig mogelijk om een module voor jouw webwinkel te bouwen. Gebruik daarvoor de integratie handleiding. Deze is opgedeeld in 2 delen. Het eerste voor het uitnodigen van klanten tot het delen van een klantervaring. Het tweede deel rondom de javascript integratie.

Lees hierover meer op ons blog.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Hoe plaats ik de webwinkelkeur banner in de winkelwagen van Lightspeed/SEOshop?

Om de code in de juiste template te plaatsen, volgt u de volgende stappen:

1. Login op u Lightspeed/SEOshop webwinkel en ga naar Design > Template editor.
2. Open het bestand fixed.rain.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Hoe plaats ik het keurmerk op mijn webwinkel?

HTML code genereren voor WebwinkelKeur widget

HTML Code WebwinkelKeur op CCV Shop plaatsen

HTML code WebwinkelKeur plaatsen middels WordPress

Voor het plaatsen van ons logo en/of onze klantbeoordelingen widget op je WordPress webwinkel moet een stukje HTML geplaatst worden. In deze uitleg leggen we graag uit hoe je dit binnen WordPress instelt.

HTML codes WebwinkelKeur plaatsen op Lightspeed/SEOshop webwinkel

Installatie Joomla/Virtuamart/Hikashop

Installatie module Shopify

Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopify te installeren.

Installatie

1. Activeer de module via deze link.
2. Vul je persoonlijke webwinkel ID + API code in. Deze gegevens vind je onder “Keurmerk plaatsen” na inloggen op je webwinkelkeur.nl.
3. Vul de overige opties na eigen voorkeur in.
4. Test jouw webwinkel goed na installatie en controleer of er geen conflicten zijn met andere (javascript)codes binnen jouw webwinkel. Dit doe je door zelf een testorder te plaatsen en daarbij te controleren of er niets mis gaat. Controleer ook of bijvoorbeeld afbeeldingsliders nog zonder problemen werken.
5. Optioneel kunt u ook de WebwinkelKeur widget plaatsen.

Installatie van WebwinkelKeur op uw Lightspeed/SEOshop webwinkel

1. Installeer de Lightspeed/SEOshop App
2. Plaats de HTML codes op uw webwinkel

Installatie WebwinkelKeur module bij Shoppagina

1. Login op jouw Shoppagina account
2. Ga naar “Bewerk mijn webshop”.
5. Vul de overige opties naar wens in.

Installatie WebwinkelKeur module bij Shoptrader

1. Login op jouw webwinkel
2. Ga naar Add-ons en klik daar op WebwinkelKeur (te vinden in de categorie Keurmerken)
3. Activeer de WebwinkelKeur add-on
4. Vul je persoonlijke webwinkel ID + API code in. Deze gegevens vind je onderaan de pagina “Keurmerk plaatsen” na inloggen op je webwinkelkeur.nl. Configureer de module naar je eigen voorkeuren.
5. Test jouw webwinkel goed na installatie en controleer of er geen conflicten zijn met andere (javascript)codes binnen jouw webwinkel. Dit doe je door zelf een testorder te plaatsen en daarbij te controleren of er niets mis gaat. Controleer ook of bijvoorbeeld afbeeldingsliders nog zonder problemen werken. In je dashboard kun je bij “Uitnodigingen beheren” kijken of uitnodigingen ook verzonden worden.
6. Optioneel kunt u ook de WebwinkelKeur widget of banner plaatsen, dit raden we sterk aan.

Installatie WebwinkelKeur module op Drupal

1. Download de Drupal module
2. Upload de map webwinkelkeur/ naar de map sites/all/modules/ op uw server.
3. Navigeer naar de pagina “Modules” binnen de Drupal-installatie.
4. Activeer de gewenste modules onder het kopje “WebwinkelKeur”.
5. Navigeer naar de pagina “Instellingen” (“Configuration”) en loop de instellingen van de verschillende modules na.
6. Vul je persoonlijke webwinkel ID + API code in. Deze gegevens vind je onderaan de pagina “Keurmerk plaatsen” na inloggen op je webwinkelkeur.nl.
7. U moet uw instellingen opslaan voordat de sidebar wordt getoond.
8. Controleer de werking van uw webwinkel door een testbestelling te plaatsen.

Installatie WebwinkelKeur module op Luondo

Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Luondo te installeren.

1. Login op jouw Luondo account

Installatie WebwinkelKeur module op MijnWebwinkel

Installatie
2. Selecteer de webwinkel waarvoor je de installatie wilt regelen.
4. Volg de instructies in de video om jouw webwinkel orderfeed in te stellen.
6. Klik op Opslaan. De koppeling is nu actief.

Installatie WebwinkelKeur module op myShop

Installatie
1. Activeer de myShop module via de myShop door te kiezen voor ‘koppelingen’ en vervolgens ‘klantbeoordelingen’ te kiezen. Klik vervolgens op Settings en zet de koppeling op ‘actief’.
3. Test jouw webwinkel goed na installatie en controleer of er geen conflicten zijn met andere (javascript)codes binnen jouw webwinkel. Dit doe je door zelf een testorder te plaatsen en daarbij te controleren of er niets mis gaat. Controleer ook of bijvoorbeeld afbeeldingsliders nog zonder problemen werken.

Installatie WebwinkelKeur module op Opencart

1. Download de module vanaf OpenCart.com
2. Upload de bestanden in de map src/ naar de webserver (we raden een backup van jouw webwinkel aan voor installatie).

Installatie WebwinkelKeur module op Prestashop

1. Download de PrestaShop module
2. Upload de de zip via de online beheer interface van Prestashop, klik hiervoor op “Modules & Services” en kies rechtsboven voor module toevoegen. Upload daarna de via WebwinkelKeur gedownloade ZIP, we raden een backup van jouw webwinkel aan voor installatie.

Installatie WebwinkelKeur module op WordPress/WooCommerce

Installatie
1. Ga naar je WordPress Admin Panel en klik op “Plugins » Nieuwe plugin”.
2. Type in het zoekveld “WebwinkelKeur” in. Klik op “Plugin zoeken” en je zal de WebwinkelKeur module vinden. Klik bij de WebwinkelKeur plugin op “Nu installeren”. Je krijgt nu de vraag of je deze echt wil installeren, bevestig dit.
3. Afhankelijk van je hosting wordt de plugin nu direct geïnstalleerd. Soms wordt er gevraagd jouw FTP gegevens in te vullen. Deze worden door jouw webhost beschikbaar gesteld. Mocht dit niet werken of mocht je de plugin liever handmatig installeren, dan is deze te downloaden via WordPress.org.
4. Je krijgt nu de melding dat de plugin is geïnstalleerd. Klik vervolgens op “Plugin activeren”.
5. De plugin opties zijn nu beschikbaar onder Plugins > WebwinkelKeur. Vul je persoonlijke webwinkel ID + API code in. Deze gegevens vind je onder “Keurmerk plaatsen” na inloggen op je webwinkelkeur.nl.
6. Selecteer vervolgens op je de sidebar weer wilt geven en selecteer of je klanten wil uitnodigen tot het delen van ervaringen. Deze laatste optie werkt momenteel alleen voor WooCommerce in combinatie met een PLUS lidmaatschap.
7. Test jouw webwinkel goed na installatie en controleer of er geen conflicten zijn met andere (javascript)codes binnen jouw webwinkel. Dit doe je door zelf een testorder te plaatsen en daarbij te controleren of er niets mis gaat. Controleer ook of bijvoorbeeld afbeeldingsliders nog zonder problemen werken.

Installatie Zen-Cart module

Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Zen-Cart te installeren.

1. Download de module via de Zen-Cart website
2. Upload de inhoud van de map “includes” naar jouw includes map van je Zen-Cart installatie
3. Open het bestand includes/modules/pages/checkout_success/header_php.php en pas rond regel 108 de configuratie aan met jouw persoonlijke WebwinkelKeur ID en WebwinkelKeur API key. Deze gegevens vind je onder “Keurmerk plaatsen” na inloggen op je webwinkelkeur.nl.
4. Pas eventueel het aantal dagen aan waarna de klant de uitnodiging krijgt. Standaard staat deze op 10 dagen na het plaatsen van de bestelling.
5. Test de koppeling en de werking van de webwinkel door een bestelling te plaatsen. Log vervolgens in op WebwinkelKeur en kijk bij uitnodigingen of de uitnodiging ook ingepland staat om verzonden te worden.

Onderstaand de code waar de Zen-Cart module geconfigureerd mee kan worden

Zen-Cart-configuratie

Installeren van de Lightspeed APP voor WebwinkelKeur

Javascript code voor Widget

Javascript integratie

Om gebruik te maken van de javascript mogelijkheden zoals het plaatsen van een ervaring binnen je eigen webwinkel, dient allereerst de javascript voor de sidebar geplaatst te worden. Dit kan door deze handmatig te plaatsen (je vindt de code daarvoor na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl bij installatie -> widget -> sidebar) of door gebruik van één van de beschikbare modules.

Lees meer over de WebwinkelKeur javascript integratie op je webwinkel

Lightspeed/SEOshop: Meertalige installatie

Ontwikkel je eigen WebwinkelKeur module

Plaatsing van de WebwinkelKeur widget op uw Luondo

Plaatsing van de WebwinkelKeur widget op uw Luondo webwinkel

Voor Luondo raden we om naast het activeren van de luondo koppeling ook aanvullend materiaal zoals onze klantbeoordelingen widget te plaatsen.

Voor het plaatsen van uw klantbeoordelingen widget op uw Luondo webwinkel volgt u de stappen uit dit blogartikel.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Plaatsing van widget op MijnWebwinkel zonder Google Tag Manager (afgeraden)

Tip: Informatie over het plaatsen van ons logo vindt u hier.

Widget plaatsen met een afbeelding (beperkte functionaliteit)

Plaatsing van widget op Shoppagina

Rich snippet sterren in de Shoppagina Webwinkel

Rich Snippets in Joomla

Alle veelgestelde vragen bekijken

Waar vind ik mijn API sleutel en webwinkel ID?

Deze gegevens zijn vindbaar na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl. Kies daarna voor Installatie > Wizard. In de daarop volgende uitleg staan de benodigde gegevens. Heb je meerdere webwinkels in je WebwinkelKeur account? Kies dan rechtsbovenaan de juiste webwinkel.

WebwinkelKeur Javascript integratie installeren middels Google Tag Manager

Widget en Sidebar installeren op Mijnwebwinkel