Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Ontwikkelaars (API)

Heb je zelf de nodige technische kennis? Dan kun je aan de slag met onze API en andere integratie mogelijkheden.

De webwinkelkeur javascript integratie

Om gebruik te maken van de webwinkelkeur javascript integratie dient een klein stukje javascript code op jouw webwinkel geplaatst te worden. De meeste WebwinkelKeur modules plaatsen deze code automatisch. Geen module voor jouw webwinkel? Dan kun je de code handmatig plaatsen (je vindt de code daarvoor na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl bij  Installatie > Sidebar & Tooltip).

(meer…)

Javascript code voor Widget

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om eenvoudig de laatste klantbeoordelingen weer te geven op je webwinkel. We raden je aan om de juiste code altijd te laten genereren via ons Dashboard. Heb je echter verstand van Javascript, dan geven we hier graag wat uitleg hoe je de javascript code handmatig kunt wijzigen. (meer…)

Ontwikkel je eigen WebwinkelKeur module

Het standaard keurmerk is eenvoudig te plaatsen op je webwinkel zonder modules of andere integraties. Voor de meest gebruikte webwinkel software hebben we daarnaast modules beschikbaar. Wil je toch gebruik maken van geavanceerde opties en is voor jouw webwinkelsoftware geen module beschikbaar? Dan is het met de nodige ontwikkelkennis eenvoudig mogelijk om een eigen webwinkelkeur module voor jouw webwinkel te bouwen. Gebruik daarvoor de integratie handleiding. Deze is opgedeeld in 2 delen. Het eerste voor het uitnodigen van klanten tot het delen van een klantervaring. Het tweede deel rondom de javascript integratie.

(meer…)