Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Ontwikkelaars (API)

Heb je zelf de nodige technische kennis? Dan kun je aan de slag met onze API en andere integratie mogelijkheden.

API-documentatie

Op zoek naar onze API-documentatie? Dan verwijzen we je graag door naar de volgende FAQ.

De webwinkelkeur javascript integratie

Om gebruik te maken van de webwinkelkeur javascript integratie dient een klein stukje javascript code op jouw webwinkel geplaatst te worden. De meeste WebwinkelKeur modules plaatsen deze code automatisch. Geen module voor jouw webwinkel? Dan kun je de code handmatig plaatsen (je vindt de code daarvoor na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl bij  Installatie > Sidebar & Tooltip).

(meer…)

Een widget personaliseren

WebwinkelKeur biedt de mogelijkheid om middels een eenvoudige Javascript code jouw beoordelingsscore weer te geven op je webwinkel. Deze functie noemen we de WebwinkelKeur widget, hoe je de code genereert lees je door door te klikken naar deze uitleg.

Met de nodige technische kennis is het mogelijk om de weergave van de widget zelf aan te passen door het toepassen van je eigen CSS code. Daarvoor is het van belang dat je bij het genereren van de Widget code kiest voor de optie “Inline“. Bij de “Iframe” methode is het technisch niet mogelijk om middels CSS de weergave te wijzigen.

Voorbeeld van aangepaste widget op FreshlyMind.com

Voorbeeld van aangepaste widget op FreshlyMind.com

Middels het selecteren van de “Inline” methode van plaatsing, krijgt de variabele _wwk_inline de waarde 1. In de code ziet dat er als volgt uit:

(_wwk_inline = (typeof _wwk_inline !== 'undefined') ? _wwk_inline : []).push('1');

Na het op deze manier installeren van de widget op je eigen webwinkel, kun je zelf CSS code toepassen op de widget. In onderstaande JSFiddle geven we een voorbeeld van hoe je eigen CSS kunt toepassen op de widget.

Javascript code voor Widget

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om eenvoudig de laatste klantbeoordelingen weer te geven op je webwinkel. We raden je aan om de juiste code altijd te laten genereren via ons Dashboard. Heb je echter verstand van Javascript, dan geven we hier graag wat uitleg hoe je de javascript code handmatig kunt wijzigen. (meer…)

Ontwikkel je eigen WebwinkelKeur module

Het standaard keurmerk is eenvoudig te plaatsen op je webwinkel zonder modules of andere integraties. Voor de meest gebruikte webwinkel software hebben we daarnaast modules beschikbaar. Wil je toch gebruik maken van geavanceerde opties en is voor jouw webwinkelsoftware geen module beschikbaar? Dan is het met de nodige ontwikkelkennis eenvoudig mogelijk om een eigen webwinkelkeur module voor jouw webwinkel te bouwen. Gebruik daarvoor onze integratie mogelijkheden waaronder onze JSON API, onze javascript integratie en onze klantbeoordelingen widget.

(meer…)