Reviews beheren

Innovatief dashboard

Het WebwinkelKeur Dashboard is een moderne beheertool om je klantbeoordelingen te beheren. Je kunt hier bijvoorbeeld zien of de uitnodigingsmail is aangekomen, gebounced, opengemaakt en of er een review is geplaatst. Tevens kun je binnen je eigen dashboard zowel publiekelijk als privé reageren op de beoordelingen van je klanten.

Reageren op reviews

Via ons dashboard kun je eenvoudig op beoordelingen reageren. Dat kan zowel publiekelijk als privé. Zo kun je eenvoudig contact zoeken met je klant of jouw kant van het verhaal delen. Het is niet enkel raadzaam om te reageren op negatieve reviews. Klanten vinden het ook leuk om lof te krijgen op hun positieve reviews.

Moderatie beschikbaar voor onterechte (negatieve) reviews.

Jouw klanten willen betrouwbare beoordelingen zonder censuur. Aan de andere kant wil jij bij een onterechte beoordeling aan de bel kunnen trekken. WebwinkelKeur zorgt als onafhankelijke partij dat de beoordelingen echt en eerlijk zijn. Bang voor negatieve beoordelingen? Nergens voor nodig! Elk bedrijf krijgt wel eens een klacht, door daar goed op te reageren kun je schade voorkomen… Probeer met de klant een oplossing te zoeken of meld onterechte beoordelingen bij ons. Ontvang je een review dat in strijd is met onze gedragscode voor het plaatsen van reviews? Dan kun je deze binnen 14 dagen binnen je eigen dashboard aanmelden voor moderatie. Eén van onze support experts beoordeelt dan of de review daadwerkelijk onterecht is of niet. Ontvang je een positieve review, maar heb je het vermoeden dat deze niet door een echte klant is geschreven? Dan dien je ook daar een moderatieverzoek voor in. Tijdens het in behandeling nemen van de moderatie staat de review in quarantaine.