Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Klantbeoordelingen beheren

Innovatief dashboard

Het WebwinkelKeur Dashboard is een moderne beheertool om je beoordelingen te beheren.

Reageren op beoordelingen

Via ons dashboard kun je eenvoudig op beoordelingen reageren. Dat kan zowel publiek als privé. Zo kun je eenvoudig contact zoeken met je klant of jouw kant van het verhaal delen.

Onafhankelijke moderatie

Jouw klanten willen betrouwbare beoordelingen zonder censuur. Aan de andere kant wil jij bij een onterechte beoordeling aan de bel kunnen trekken. WebwinkelKeur zorgt als onafhankelijke partij dat de beoordelingen echt en eerlijk zijn. Zo kun je ons bij een onterechte beoordeling vragen om moderatie, middels hoor- en wederhoor bepalen wij vervolgens of de beoordeling aan onze richtlijnen voldoet.

Negatieve beoordelingen 14 dagen in quarantaine

Bang voor negatieve beoordelingen? Nergens voor nodig! Elk bedrijf krijgt wel eens een klacht, door daar goed op te reageren kun je schade voorkomen. Bij ons worden negatieve beoordelingen dan ook 14 dagen in quarantaine geplaatst. Zo kun je met de klant een oplossing zoeken of onterechte beoordelingen bij ons melden.