Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

inMail beoordelingen

Je wilt het jouw klanten zo eenvoudig mogelijk maken om een beoordeling achter te laten. Hoe eenvoudiger het is, hoe meer (positieve) beoordelingen je krijgt en hoe realistischer het beeld is dat geschept wordt door de beoordelingen. Klagers nemen namelijk vaak meer moeite om een beoordeling achter te laten dan klanten die tevreden zijn. Door het achter laten van een beoordeling zo laagdrempelig mogelijk te maken verhoog je dus je score.

Dit doen we bij WebwinkelKeur op meerdere manieren. Allereerst hoeft de klant informatie die je al weet niet opnieuw in te voeren. Gegevens als e-mailadres, klantnaam en ordernummer importeren we rechtstreeks (en automatisch) uit jouw webwinkel software, zo hoeft de klant deze niet in te vullen.

Met die informatie sturen we jouw klant automatisch een e-mail met de vraag hem te beoordelingen. Binnen deze e-mail zitten al 5 buttons waarmee de klant jou met 1 klik een beoordeling kan geven.

Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken

Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken

Na het klikken op een waardering hoeft de klant enkel nog maar een kleine aanvullende tekst te schrijven. Alle overige informatie is optioneel, zo maak je het voor jouw klant zo eenvoudig mogelijk om een beoordeling achter te laten.

Direct binnen e-mails

Binnen GMAIL en andere e-mails clients die rich snippets ondersteunen is het achter laten van een beoordeling nog makkelijker. Daarbij kan het zelfs geheel binnen de e-mail en hoeft onze website niet eens bezocht te worden.

Een beoordeling geheel binnen GMAIL

Een beoordeling geheel binnen GMAIL