Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Negatieve ervaringen in quarantaine

Wel zo eerlijk

Negatieve klantbeoordelingen kunnen vervelend zijn, zeker wanneer ze onterecht zijn. We zullen negatieve ervaringen dan ook 14 dagen in quarantaine houden. In die tijd is de ervaring alleen zichtbaar voor jou als webwinkel. Je kunt vervolgens contact opnemen met de klant en zorgen voor een passende oplossing. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om zijn ervaring alsnog te wijzigen of te verwijderen. Natuurlijk is de klant hierin geheel vrij.

Mocht de ervaring geheel onterecht zijn dan kun je ook contact opnemen met Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Wij zullen dan de echtheid van de ervaring controleren. Is de ervaring onecht of bevat deze onjuiste feiten, dan kunnen we deze ervaring verwijderen. Het spreekt voor zich dat negatieve ervaringen die niet aantoonbaar onjuist zijn na deze 14 dagen geplaatst worden.

Lees ook omgaan met negatieve klantbeoordelingen >

Negatieve klantbeoordelingen

Probeer op een doordachte manier om te gaan met negatieve beoordelingen

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur