Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Klantbeoordelingen publiceren

Geef klantenbeoordelingen weer op je eigen webwinkel

Maak eenvoudig een widget aan die past bij jouw webwinkel

Innovatieve sidebar

Integreer eenvoudig onze sidebar, hiermee kunnen jouw bezoekers zonder je webwinkel te verlaten alle beoordelingen lezen. Bezoekers die de webwinkel verlaten om beoordelingen te lezen vormen namelijk een risico, ze kunnen soms de weg niet terug vinden naar een pagina of product. Dit wordt voorkomen met onze javascript integratie. Hiermee is WebwinkelKeur uniek.

Innovatieve tooltip

Activeer ook de WebwinkelKeur tooltip. Hiermee kunnen jouw bezoekers zonder je webwinkel te verlaten informatie opvragen.

Ledenpagina

Natuurlijk krijg je ook een "ouderwetse" vermelding op WebwinkelKeur. Op deze ledenpagina kan de bezoeker alle informatie vinden over jouw webwinkel, waaronder beoordelingen. Natuurlijk kun je hier ook zelf reageren op klantbeoordelingen. Dat kan zowel privé als publiek.

Google indexering

De reviews van WebwinkelKeur worden tevens geïndexeerd en weergegeven in Google Business.

Organische Google sterren

Val daarnaast op in Google met rich snippet sterren. Deze verrijken de Google resultaten waardoor je webwinkel extra opvalt en meer mensen op jouw webwinkel klikken.

Te koppelen met elke webwinkel

We hebben koppelingen beschikbaar voor alle veelgebruikte webwinkel software. Geen koppeling voor jouw systeem? Dan bouw je zelf eenvoudig een koppeling middels onze API.