Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Twee kanten van het verhaal

De ervaring van de klant kan soms een vertekend beeld geven, daarom vinden we het belangrijk dat ook jouw kant van het verhaal bekend is. Je kunt dan ook zowel publiek als privé reageren op klantervaringen. In het geval van een publieke reactie komt je reactie direct onder de klantervaring terecht. Zo weten bezoekers ook jouw kant van het verhaal.

Is er aan jouw kant toch wat mis gegaan? Dan is het de uitgelezen manier om bezoekers te informeren hoe je met deze fouten bent omgegaan. Een goede webwinkel maakt namelijk ook fouten, maar lost die ook naar tevredenheid op. Negatieve ervaringen die goed worden opgelost worden door nieuwe klanten dan ook als positief ervaren. Hiermee kun je negatieve ervaringen omzetten in positieve marketing.

Ook op positieve beoordelingen raden we altijd aan om te reageren, bijvoorbeeld door de klant te bedanken voor zijn beoordeling. Zo weet de beoordelaar dat je het waardeert dat deze een beoordeling achter laat.

Eenvoudig reageren op een beoordeling van een klant (publiek of privé)

Eenvoudig reageren op een beoordeling van een klant (publiek of privé)

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur