Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Uitnodigingen personaliseren

Bedank je klanten voor hun beoordeling

Wanneer je klanten uitnodigt tot het delen van een klantbeoordeling, dan is het fijn om dit te doen met je eigen tekst. WebwinkelKeur biedt dan ook de mogelijkheid om de uitnodigingen te personaliseren met eigen logo + teksten.

Tevens is het mogelijk om je eigen e-mailadres te gebruiken als afzender van de e-mails en kun je eenvoudig de onderwerpregel van de e-mails aanpassen.

De e-mails nog verder personaliseren? Dat is ook mogelijk, zo kun je de klantnaam benoemen in zowel het e-mailbericht als in de onderwerpregel. Een onderwerp regel als “Jan, hoe beoordeel je jouw bestelling bij …” levert een aantoonbaar hogere respons op dan een algemene onderwerpregel.

Ook de bevestigingsmail welke de klant ontvangt na het delen van een ervaring is aan te passen. Op die manier kunt je bijvoorbeeld klanten bedanken voor hun beoordeling met een bedanktekst of een kortingscode.

Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken

Voorbeeld van e-mail uitnodiging: Klanten worden uitgenodigd om te klikken