Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Klantenscores

Klantenscores.nl is overgenomen door Stichting WebwinkelKeur. De reden hiervoor is dat klantenscores door het geringe ledenaantal haar technische ambities niet langer waar kon maken. Met meer dan 5200 aangesloten webwinkels heeft WebwinkelKeur die mogelijkheid wel. Er is daarom besloten om Klantenscores.nl klanten de mogelijkheid te bieden om over te stappen naar WebwinkelKeur om te profiteren van de goede support en de uitgebreide mogelijkheden van WebwinkelKeur.

Gaat Klantenscores.nl verdwijnen?

Het label Klantenscores.nl gaat inderdaad verdwijnen, dit zullen we gefaseerd doen om zodoende de klantenscores.nl klanten de mogelijkheid te geven om de overstap te maken naar WebwinkelKeur of een andere aanbieder naar keuze.

Wat kost WebwinkelKeur?

Normaal kost het lidmaatschap bij Stichting WebwinkelKeur €8,95,- per maand. Voor dat bedrag heeft u een keurmerk inclusief simpel klantbeoordelingen systeem. Het uitgebreide PLUS pakket kost normaal €12,95- per maand. Dit pakket bevat een uitgebreid klantbeoordelingensysteem inclusief het versturen van automatische uitnodigingen.

Wat gebeurt er met mijn oude beoordelingen?

Bij een overstap naar WebwinkelKeur worden uw oude klantbeoordelingen automatisch meeverhuisd. Daar hoeft u niets voor te doen.

Aan welke eisen moet mijn webwinkel voldoen?

WebwinkelKeur is naast een klantenbeoordelingentool ook een keurmerk, in tegenstelling tot Klantenscores houdt dit in dat uw webwinkel aan enkele eisen moet voldoen. De belangrijkste eisen zijn daarbij:
Voldoen aan het herroepingsrecht
– Vermelding van e-mailadres en telefoonnummer
– Vermelding van KVK en BTW nummer
Vermelding van vestigingsadres
– Hanteren van duidelijke algemene voorwaarden en een privacy statement
We zullen persoonlijk contact met u opnemen om de overstap in goede banen te leiden. U krijgt hierna het resultaat van onze keuring per e-mail. Hierin staat duidelijk beschreven op welke punten uw webwinkel nog niet aan onze eisen voldoet.

Wat moet ik doen om de overstap te regelen?

Wij zullen zelf contact opnemen met alle Klantenscores.nl klanten. Gezien we diverse klanten moeten begeleiden kan het enkele weken duren voordat u aan de beurt bent. Wilt u graag de overstap direct maken? Neem dan gerust even contact met ons op.

Ik ben goedgekeurd bij WebwinkelKeur wat nu?

Na goedkeuring bij WebwinkelKeur dient u alleen nog het Klantenscores materiaal te vervangen door het materiaal van Stichting WebwinkelKeur. Mocht u hier niet uit komen, dan helpen wij graag. Zie deze pagina voor uitgebreide instructies.