Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Wij zijn van mening dat een keurmerk voor iedereen toegankelijk moet zijn! De kosten bedragen dan ook slechts € 7,- per maand. Hiermee zijn we het meest complete en voordelige keurmerk van Nederland.

Voor webwinkels die meer intensief gebruik willen maken van hun WebwinkelKeur lidmaatschap bieden we WebwinkelKeur PLUS. Dit pakket biedt meer mogelijkheden zoals jouw klanten automatisch uitnodigen tot het delen van een klantbeoordeling. Voor het PLUS lidmaatschap betaal je € 5,- extra per maand.

Verkoop je ook veel buiten Nederland, dan is er het EU pakket. Hierbij kun je gebruik maken van een internationaal erkend keurmerk, juridische voorbeelddocumenten in meerdere talen en nodig je klanten in hun eigen taal uit tot het delen van een klantbeoordeling.

Het overzicht van verschillen tussen deze pakketten is onderstaand weergegeven. De kosten worden gefactureerd per jaar, betalen per kwartaal is ook mogelijk met een kleine toeslag (€ 8,-). Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en zonder bijkomende kosten.

Ondersteunde software

Alle pakketten ondersteunen de volgende software, staat je software er niet bij? Neem dan even contact op, integratie is vrijwel altijd mogelijk.

Veelgestelde vragen

We hebben enkele vragen hier voor je behandeld, neem gerust contact met ons op voor een persoonlijk antwoord.

Wordt je vraag hier niet beantwoord?

Alle veelgestelde vragen

Zijn er bijkomende kosten?

Nee, we hebben geen inschrijfkosten, certificeringskosten of andere bijkomende kosten zoals sommige concurrenten dit wel hebben. Je betaalt enkel voor het lidmaatschap.

Betaal ik ook als ik afgekeurd word?

Nee, je betaald alleen bij goedkeuring. Word je afgekeurd, dan krijg je natuurlijk wel de kans om je webwinkel te verbeteren. Kan of wil je dit niet, dan betaal je echter helemaal niets.

Kan ik extra webwinkels aanmelden?

Het is mogelijk om tot 5 webwinkels aan te melden zonder extra kosten. Deze webwinkels moeten dan natuurlijk wel onder hetzelfde bedrijf vallen. Hierbij raden we aan om eerst 1 webwinkel goed te laten keuren, vervolgens kun je eenvoudig extra webwinkels aanmelden voor goedkeuring via de login die wij na aanmelding verstrekken.

Hoe werkt de aanmelding?

Aanmelden kan via ons aanmeldformulier. Hierna ontvang je binnen 2 werkdagen het resultaat van de keuring per e-mail. Pas na goedkeuring mag je ons logo gebruiken. Word je eerst afgekeurd? Dan staat in de e-mail eenvoudig beschreven wat je moet aanpassen om wel in aanmerking te komen voor ons keurmerk. Met 1 klik vraag je direct online een herkeuring aan.

Hoe kan ik betalen?

Betaling is mogelijk via automatische incasso, ideal of overschrijving. Je ontvangt hiervoor na goedkeuring van ons de factuur. Je betaald dus pas na goedkeuring.

Wanneer kan ik opzeggen?

Een lidmaatschap wordt aangegaan per kwartaal of per jaar. Je kiest zelf de factuurperiode tijdens je aanmelding. Je kunt hierbij altijd eenvoudig online je opzegging regelen.