Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Magento 2 module WebwinkelKeur

Magento 2Magento 2 is een geheel nieuwe versie van het populair Magento webwinkel platform. De Magento 2 module zorgt voor een eenvoudige integratie van het WebwinkelKeur binnen jouw webwinkel. Hiermee is het heel eenvoudig om de innovatieve WebwinkelKeur Javascript Integratie in jouw Magento 2 webwinkel te integreren en stuur je klanten automatisch een uitnodiging per e-mail om een klantbeoordeling achter te laten. Bij elke afgewerkte bestelling wordt automatisch een uitnodiging naar de klant verzonden waarin hij uitgenodigd wordt om zijn ervaring te delen. Zo vergroot je het vertrouwen en de conversie van jouw webwinkel.

De Magento 2 module kan echter nog veel meer:

• Toon klantbeoordelingen rechtstreeks op jouw webwinkel met onze HTML widget. Hierdoor is het ook mogelijk om middels CSS zelf de opmaak te wijzigen. Deze widgets zijn gemaakt in het Magento 2 widget formaat en bieden standaard ondersteuning voor Rich Snippet sterren.
  • Volledige meertalige ondersteuning in combinatie met ons EU pakket
  • Nodig klanten uit tot het delen van hun klantbeoordeling
  • Installeer onze javascript integratie

Op zoek naar de Magento module voor de “oude” Magento versie?

Magento 2

Installatie is eenvoudig via Magento Marketplace. Liever installeren via FTP?

De Magento WebwinkelKeur module installatie

De Magento WebwinkelKeur module zorgt voor een eenvoudige integratie van het WebwinkelKeur binnen jouw Magento shop. Hiermee is het heel eenvoudig om de innovatieve WebwinkelKeur Sidebar in jouw Magento webwinkel te integreren. Voor installatie raden we altijd aan eerst een back-up te maken van jouw webwinkel. Voor PLUS leden zorgt de Magento module voor het automatisch uitnodigen van klanten voor het delen van een klantervaring. Bij elke afgewerkte bestelling wordt automatisch een uitnodiging naar de klant verzonden waarin hij uitgenodigd wordt om zijn ervaring te delen. Zo vergroot je het vertrouwen en de conversie van jouw webwinkel.

Na installatie raden we aan om de werking van de webwinkels goed te testen en hierbij ook een testorder te plaatsen. De sidebar kan in sommige gevallen tot een javascript conflict leiden met bijvoorbeeld sliders of andere javascript onderdelen. Volg onderstaande stappen om de module te installeren.
(meer…)

Alle veelgestelde vragen bekijken