Aanmelden
Contact
Contact opnemen
Mijnwebwinkel Aanbieding

Mijnwebwinkel Aanbieding

Het WebwinkelKeur is een innovatief webwinkel keurmerk gecombineerd klantbeoordelingen. Kortom, 2 in 1! Dit biedt niet alleen meer zekerheid voor je klanten, maar zorgt er ook voor dat je voordeliger uit bent.

Hogere omzet

Zowel bewust als onbewust worden consumenten hierbij beïnvloed door een keurmerk. Hiermee meten we gemiddeld een conversiestijging van 15%. De daadwerkelijke conversiestijging is natuurlijk afhankelijk van branche, integratie van het keurmerk en de huidige conversie van de webwinkel. Meer over een hogere omzet.

Voorkom boetes

Als (kleine) webwinkel loop je het risico om boetes te krijgen wanneer je (ongemerkt) regels overtreed. Zo kreeg een webwinkel een megaboete van 500.000 euro voor het niet al te nauw nam met de bedenktijd en kregen 5 andere webwinkels samen 590.000 euro aan boetes voor het onjuist informeren van consumenten. Deze boetes blijven niet beperkt tot grote bedrijven, maar ook diverse eenmanszaken hebben boetes van 50.000 euro en meer kregen. Dit hadden ze kunnen voorkomen door een aansluiting bij ons. Lees meer over boetes voorkomen.

Innovatief klantbeoordelingen systeem

Klantbeoordelingen zijn tegenwoordig echt een must. Je kiest zelf of je die via ons verzamelt of elders. Kies je voor ons dan kies je voor een modern systeem dat altijd voorop loopt. We integreren naadloos met Mijnwebwinkel waarbij jouw klanten automatisch een uitnodiging ontvangen om een beoordeling achter te laten.

We staan nooit stil, we hebben dan ook een innovatief klantbeoordelingen systeem dat voor loopt op concurrenten. Enkele unieke voordelen:

• Importeer je scores uit Facebook en andere externe bronnen
  • Consumenten kunnen met enkele kliks vanuit hun e-mail een beoordeling plaatsen
  • Consumenten hoeven jouw website niet te verlaten om reviews te lezen

Lees alles over onze klantbeoordelingen.

De "normale sidebar" links in beeld

De “normale sidebar” links in beeld

Niet zomaar een keurmerk

Een keurmerk alleen maar een logo? Niets is minder waar! We bieden een volledige integratie. Zo activeer je onze javascript integratie eenvoudig binnen Mijnwebwinkel. Jouw bezoekers hoeven je webwinkel niet te verlaten om beoordelingen te lezen of de voordelen van ons keurmerk te ontdekken. Dit vindt allemaal plaats binnen jouw webwinkel, waardoor de conversie hoger is. Een bezoeker die naar de website van een review of keurmerk surft moet namelijk wel de weg terug kunnen vinden naar dat product dat hij net wilde bestellen. Wij voorkomen dat je deze bezoekers mis loopt.

Leden beoordelen ons met een 9.6

Net als onze leden verzamelen we zelf ook klantbeoordelingen. Goede klantenservice is immers de beste marketing. Lees daarom al onze referenties.

Betaalbaar

Geen onnodig duur keurmerk dat je kunt kopen, maar een non-profit keurmerk dat staat voor transparantie en betrouwbaarheid. Niet voor niets is het WebwinkelKeur het snelst groeiende keurmerk en zijn we Europees erkend door de Europese e-commerce en Omni Channel Trade Association.

Voor de snelle beslisser hebben we een mooie aanbieding. Meld jij je aan voor 1 april via deze link, dan krijg je van ons de eerste 3 maanden gratis *. Daarna blijft WebwinkelKeur gewoon heel voordelig. Bekijk voor alle tarieven onze kosten pagina.

*actie geldt enkel voor MijnWebwinkel klanten, de 3 gratis maanden gaan in op het moment van aanmelding, na 3 maanden wordt het gratis lidmaatschap automatisch omgezet in een lidmaatschap voor onbepaalde tijd.