Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Javascript integratie

Uniek en conversieverhogend

WebwinkelKeur maakt het mogelijk om het keurmerk en bijbehorende klantbeoordelingen systeem volledig in jouw webwinkel te integreren. Met onze javascript integratie kunnen consumenten het keurmerk controleren, klantbeoordelingen lezen en klantbeoordelingen plaatsen binnen jouw eigen webwinkel. Zo hoeven consumenten uw webwinkel niet te verlaten en wordt uw conversie daarmee verder verhoogt dan andere systemen.

Sidebar
Het vertrouwen in jouw webwinkel verhogen? Dat kan door gebruik te maken van de WebwinkelKeur sidebar, deze sidebar is altijd links (of rechts) in beeld en bezoekers kunnen hiermee zonder jouw webwinkel te verlaten klantervaringen en bedrijfsgegevens opvragen. Na een klik op het WebwinkelKeur logo opent de sidebar een transparant venster over jouw eigen website. Hierin kunnen klanten de gemiddelde waardering bekijken en uw contactgegevens opvragen. Deze sidebar is optioneel, maar simpel te plaatsen door alle leden en is onderdeel van onze javascript integratie.

Meer interactief materiaal? Bekijk ook onze WebwinkelKeur ervaringen Widget of bekijk de features pagina.