Engels webwinkel keurmerk

Ook actief in buiten Nederland met je webshop? Dan is een keurmerk met goede ondersteuning voor de Engelse taal belangrijk. Ons PRO-pakket biedt daarbij alle ondersteuning voor meertalige webwinkels waaronder Engels.

Engelse taal

Onze ledenpagina is daarbij natuurlijk geheel vertaald naar het Engels. Ook kunnen consumenten die een bestelling bij je webwinkel hebben verricht klantbeoordelingen achter laten in hun eigen taal.

Engelse algemene voorwaarden

Ook Engelse algemene voorwaarden voor je webwinkel zitten gratis in het meertalige pakket. Deze algemene voorwaarden zijn gebaseerd op onze Nederlandse wetgeving en vertaald naar het Engels. Voor webwinkels die in allerlei landen verkopen is dit de beste oplossing. Wil je je specifiek richten op bijvoorbeeld het Verenigd koninkrijk, dan kan het verstandig zijn je algemene voorwaarden te laten samenstellen op basis van wetgeving in de UK.

Eisen ValuedShops

De eisen van ValuedShops.com komen overeen met Nederland. We hebben op onze pagina met Engelse eisen deze samengevat zodat je eenvoudig je eigen webwinkel kan controleren. Belangrijk is dat onze controle gebaseerd is op universele Europese eisen en geen allesomvattende controle is op basis van bijvoorbeeld wetgeving in Engeland, Canada of America.

Andere talen

Zie bijvoorbeeld ook meer informatie rondom ValuedShops in Duitsland.