Aanmelden
Contact opnemen
Bel-mij-terug

Bel-mij-terug

terugbelverzoek webwinkelkeurTelefonisch contact

Om je goed te kunnen helpen adviseren we je om contact op te nemen per e-mail. Op die manier kunnen we je direct van de juiste informatie voorzien. We proberen alle vragen binnen één werkdag te beantwoorden.

Wil je toch telefonisch contact. Dan bellen we bij voorkeur even terug. Ook dit proberen we binnen één werkdag te doen.

Direct bellen

Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, onze eerstelijns helpdesk kan echter alleen eenvoudige vragen beantwoorden. We raden je dan ook aan om onderstaand bel-mij-terug formulier in te vullen wanneer je telefonisch contact wenst. De juiste persoon belt je dan zo snel mogelijk terug. Wil je ons toch bellen? Dan kan dit op 085 – 888 3210.

Kortom, een snel antwoord op je vraag? Gebruik dan ons contactformulier. Heb je liever telefonisch contact? Vul dan even het onderstaand formulier in. Dan bellen met alle plezier even terug. Vergeet ook niet de veelgestelde vragen te bekijken.

Terugbelverzoek indienen

• Het telefoonnummer waarop we je terug kunnen bellen
  • Voer je e-mailadres twee maal in ter verificatie
  • Optioneel; Naam van webwinkel of bedrijf
  • Optioneel; De Url van je webwinkel
  • Over welk onderwerp kunnen we contact met je opnemen?
  • Wat wil je ons precies vragen? En welke informatie kan ons helpen je vraag te beantwoorden?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.