Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Wij zijn van mening dat een keurmerk voor iedereen toegankelijk moet zijn! We hebben dan ook 3 voordelige pakketten + de mogelijkheid tot maatwerk:

• START € 8,95 per maand: Een volledig keurmerk met beperkte klantbeoordelingen inclusief 15 uitnodigingen per maand.
  • PLUS € 12,95 per maand: Een volledig keurmerk met uitgebreide klantbeoordelingen inclusief 1.000 automatische uitnodigingen.
  • PRO € 19,95 per maand: Een volledig (internationaal) keurmerk met uitgebreide meertalige klantbeoordelingen, 3.000 automatische uitnodigingen, juridische documenten in meerdere talen en geavanceerde opties.
  • PREMIUM vanaf €89,- per maand:  WebwinkelKeur is er zowel voor groot als klein. Voor de grotere webwinkels bieden we dan ook een PREMIUM oplossing waarbij we een offerte op maat doen. PREMIUM leden krijgen standaard een vaste accountmanager en de mogelijkheid tot maatwerk.

Het volledige overzicht van verschillen tussen deze pakketten is onderstaand weergegeven. De kosten worden gefactureerd per jaar, betalen per kwartaal is ook mogelijk met een kleine toeslag (€ 8,-). Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en inclusief uitstekende klantenservice.

We helpen elke webwinkel om te voldoen aan onze eisen, dit doen we door na afkeuring duidelijke instructies en voorbeeldteksten te geven waarmee je eenvoudig je webwinkel kunt aanpassen. We verwachten daarbij wel de medewerking van de webwinkel, om zo binnen twee weken te voldoen aan (wettelijke) eisen. Je kunt eventueel de herkeuring uitstellen met twee weken.

Ondersteunde software

Alle pakketten ondersteunen de volgende software, staat je software er niet bij? Neem dan even contact op, integratie is vrijwel altijd mogelijk.

Veelgestelde vragen

We hebben enkele vragen hier voor je behandeld, neem gerust contact met ons op voor een persoonlijk antwoord.

Wordt je vraag hier niet beantwoord?

Alle veelgestelde vragen

Zijn er bijkomende kosten?

In enkele gevallen zijn er bijkomende kosten, namelijk wanneer:

• Je besluit om het lidmaatschap te annuleren voor je bent goedgekeurd. Dan brengen wij €29 excl. BTW annuleringskosten in rekening. Dat bedrag is een tegemoetkoming in de gemaakte keuringskosten. Lees meer over deze annuleringskosten.
  • Je kiest voor een kwartaalfactuur in plaats van een factuur per jaar. Dan brengen wij per factuur €8 excl. BTW administratiekosten in rekening.

Verder zijn er geen bijkomende kosten als je ons keurmerk aanvraagt.

Kan ik extra webwinkels aanmelden?

Het is mogelijk om tot 5 webwinkels aan te melden zonder extra kosten. Deze webwinkels moeten dan natuurlijk wel onder hetzelfde bedrijf vallen en dus hetzelfde KVK-nummer hebben. Hierbij raden we aan om eerst 1 webwinkel goed te laten keuren, vervolgens kun je eenvoudig extra webwinkels aanmelden voor goedkeuring via de login die wij na aanmelding verstrekken.

Hoe werkt de aanmelding?

Aanmelden kan via ons aanmeldformulier. Hierna ontvang je binnen 2 werkdagen het resultaat van de keuring per e-mail. Pas na goedkeuring mag je onze uitingen plaatsen. Word je eerst afgekeurd? Dan staat in de e-mail eenvoudig beschreven wat je moet aanpassen om wel in aanmerking te komen voor ons keurmerk. Met 1 klik vraag je direct online een herkeuring aan.

Hoe kan ik betalen?

Betaling is mogelijk via automatische incasso, iDeal of overschrijving. Je ontvangt hiervoor na goedkeuring van ons de factuur. Je betaalt dus pas na goedkeuring.

Wanneer kan ik opzeggen?

Een lidmaatschap wordt aangegaan per kwartaal of per jaar. Je kiest zelf de factuurperiode tijdens je aanmelding. Je kunt hierbij altijd eenvoudig online je opzegging regelen.