Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Reviews in Google

Review sterren weergeven in Google

Reviews worden steeds belangrijker, zo geeft Google reviews prominent weer in de (onbetaalde) zoekresultaten. Op welke manieren Google dat doet, hoe dat eruit ziet en hoe je zelf deze sterren kunt bemachtigen lees je op deze pagina.

Het weergeven van Review sterren in Google kan met WebwinkelKeur op verschillende manieren. In onderstaande afbeelding hebben we de opties aangegeven.

Reviews in Google
  • Rich snippet sterren in Google
  • Ledenpagina in Google
  • Reviews in Google Business
  • Reviews in Google

Beter gevonden in Google

Middels onze Rich Snippet integratie verkrijgt je webwinkel sterren in de Google zoekresultaten. Tevens verschijnen onze beoordelingen in de Google Bedrijfsresultaten.

• Met rich snippets
  • Zonder rich snippets
  • Sterren in Google krijgen met WebwinkelKeur

Sterren in Google bemachtigen kan met WebwinkelKeur. We bieden een modern klantbeoordelingen systeem dat geheel automatisch jouw klanten vraagt om een beoordeling achter te laten. We gebruiken hierbij de nieuwste technieken die het geven van een klantbeoordeling zo eenvoudig mogelijk maken. Onze modules bieden daarbij ondersteuning voor Rich Snippet integratie in je webwinkel. Daarmee bemachtig je eenvoudig sterren in Google.

• Automatisch vragen om beoordeling
  • Beoordelen direct vanuit de e-mail
  • E-mails zelf personaliseren
  • Publiceer klantbeoordeling

Naast klantbeoordelingen in Google weergeven, is het ook belangrijk om klantbeoordelingen op je eigen webwinkel te tonen. Verzamelde klantbeoordelingen geef je bij WebwinkelKeur eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Kies een widget en pas deze aan. Hiermee verhoog je het klantvertrouwen en daarmee je omzet.

• Pas detailkleur aan
  • Kies voor licht of donker
  • Automatisch passend formaat
  • Al 5.500 tevreden webwinkels gingen je voor

Al meer dan 5.500 webwinkels gebruiken WebwinkelKeur. Niet alleen onze leden verzamelen klantbeoordelingen, ook onze leden mogen ons beoordelen. Deze leden beoordelen ons gemiddeld met een 9.7!

11.700
    Aantal aanmeldingen