Reviews in Google

Reviewsterren weergeven in Google

Reviews worden steeds belangrijker, zo geeft Google reviews en sterren prominent weer in de (betaalde & onbetaalde) zoekresultaten. Op welke manieren Google dat doet, hoe dat eruit ziet en hoe je zelf deze sterren kunt bemachtigen kun je lezen in ons blogbericht. WebwinkelKeur biedt zowel sterren in de Google Advertenties (Google Seller Rating & Google Shopping) aan als sterren in de onbetaalde zoekresultaten (Rich snippet sterren). Bij Google Shopping is er onderscheid tussen het tonen van je reviewscore en het tonen van product reviews.

reviews in google

Beter gevonden worden in Google

Middels onze Google integraties verkrijgt je webwinkel sterren in Google waar mogelijk. Denk aan de sterren in de betaalde zoekresultaten, het verschijnen van onze beoordelingen in Google Business, het tonen van je reviewscore en product reviews bij Google Shopping.

in google beter gevonden worden

Sterren in Google verkrijgen met WebwinkelKeur

Sterren in Google bemachtigen kan met WebwinkelKeur. Zowel de Google Seller Rating (voor Google Ads & Shopping) als met onze Rich snippet ondersteuning. Het was tot voor kort mogelijk om middels rich snippets sterren te verkrijgen in de zoekresultaten van Google. Sinds een update van Google is dit voor geen enkele webwinkel meer mogelijk met site reviews. Lees er hier alles over.

We bieden een modern klantbeoordelingssysteem dat geheel automatisch jouw klanten vraagt om een beoordeling achter te laten. We gebruiken hierbij de nieuwste technieken die het geven van een klantbeoordeling zo eenvoudig mogelijk maken. Onze integraties bieden daarbij ondersteuning voor eenvoudige Rich Snippet integratie in je webwinkel. Daarmee bemachtig je eenvoudig sterren in Google. Daarnaast kun je binnen ons dashboard ook de sterren van Google Seller Rating activeren. Bekijk eerst wel of de webwinkel aan de vereisten voldoet.

automatische reviewverzoeken via mail

Publiceer klantbeoordelingen

Naast klantbeoordelingen in Google weergeven, is het ook belangrijk om klantbeoordelingen op je eigen webwinkel te tonen. Verzamelde klantbeoordelingen geef je bij WebwinkelKeur eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Kies een widget en pas deze aan. Hiermee verhoog je het klantvertrouwen en daarmee je omzet.

widget licht donker webwinkelkeur