Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Tarieven

Erg voordelig!

Wat deze complete telefoonservice kost? We vragen slechts €4,95 per maand voor het vaste nummer. Hiermee zijn we één van de goedkoopste aanbieders van Nederland. Je hebt daarbij geen minimale afname, je kunt je tegoed online opladen (middels iDeal). Zo heb je geen risico en betaal je nooit meer dan je opgeladen hebt. Helemaal prepaid dus.

Omschrijving Kosten
Vaste kosten per maand €4,95
Doorschakelen naar mobiel (NL) € 0,18 per minuut
Doorschakelen naar vast (NL) € 0,06 per minuut
Voicemail € 0,40 per voicemail

Bekijk alle mogelijkheden >

Een virtuele medewerker (optioneel!)

Als kleine ondernemer heb je niet de mogelijkheid om iemand full-time in te huren voor het beantwoorden van de telefoon. Veel kleine ondernemers samen hebben dat echter wel! Vandaar dat wij is samenwerking met Tolzo een voordelige telefoniste kunnen leveren. Je betaalt hier een vast bedrag per maand op basis van het aantal telefoontjes.

We nemen daarbij de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en beantwoorden simpele vragen. Vragen die we niet kunnen beantwoorden vatten we samen en sturen we toe per e-mail zodat jij contact op kunt nemen met de klant wanneer het jou uit komt.

WebwinkelKeur Start-up: <20 calls/mnd € 19,95
WebwinkelKeur Grow-up: <35 calls /mnd € 29,95
WebwinkelKeur MKB: < 60 calls/mnd € 45,95
WebwinkelKeur PRO: < 100 calls/mnd € 75,95
WebwinkelKeur Large: <150 calls/mnd € 95,95

Activeren?

De telefoonservice activeren? Dat kan heel eenvoudig, login als lid op het dashboard. Kies links voor Telefoonservice > Instellingen en gebruik vervolgens de groene button om te activeren.