Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Tour

De eerste stap na aanmelding is een juridische screening door ons. Wij controleren of jouw webwinkel aan juridische eisen voldoet. Je ontvangt van ons een overzichtelijke e-mail met verbeterpunten, zodat je eenvoudig jouw webwinkel kunt aanpassen. Heb je dat gedaan dan bekijken we je webwinkel opnieuw zodat je zeker weet dat deze aan wetgeving voldoet. Dit zorgt voor juridische zekerheid en voorkomt boetes.

• Voorbeeld teksten & juridische documenten
  • Juridische zekerheid
  • Voorkom hoge boetes
  • Verdien het keurmerk

Voldoe je aan onze criteria? Dan mag je met trots ons keurmerk dragen! Hiermee onderscheid je jou van andere webwinkels en verhoog je jouw omzet. Zo heeft een externe partij ons getest middels een A/B test en zagen zij een omzetgroei van maar liefst 18%. Ons keurmerk is meer dan alleen een logo, we bieden moderne integraties die je omzet verder verhogen dan andere keurmerken.

• Eenvoudig te installeren op elke webwinkel
  • Moderne integraties
  • Verhoog direct je omzet
  • Verzamel klantbeoordelingen

Wil je naast gebruik maken van ons keurmerk ook klantbeoordelingen verzamelen? Dat kan! We bieden een modern klantbeoordelingen systeem dat geheel automatisch jouw klanten vraagt om een beoordeling achter te laten. We gebruiken hierbij de nieuwste technieken die het geven van een klantbeoordeling zo eenvoudig mogelijk maken.

• Automatisch vragen om beoordeling
  • Beoordelen direct vanuit de e-mail
  • E-mails zelf personaliseren
  • Publiceer klantbeoordeling

Verzamelde klantbeoordelingen geef je eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Kies een widget en pas deze aan. Hiermee verhoog je het klantvertrouwen en daarmee je omzet.

• Pas detailkleur aan
  • Kies voor licht of donker
  • Automatisch passend formaat
  • Beter gevonden in Google

Middels onze Rich Snippet integratie verkrijgt je webwinkel sterren in de Google zoekresultaten. Tevens verschijnen onze beoordelingen in de Google Bedrijfsresultaten.

• Met rich snippets
  • Zonder rich snippets
  • Bemiddeling bij geschillen

Raak je in een conflict verwikkeld met een klacht of krijg je een onterechte negatieve review? Dan staat WebwinkelKeur voor je klaar om te bemiddelen en om je te voorzien van (juridisch) advies.

• Conflict
  • Oplossing
    Sidebar

De WebwinkelKeur sidebar geeft je klant binnen 1 oogopslag vertrouwen in je webwinkel. Tevens hoeven je bezoekers je webwinkel niet te verlaten om reviews te lezen of de echtheid van het keurmerk te controleren.

In-mail review

Bezoekers kunnen binnen jouw e-mail uitnodiging direct een beoordeling geven. Ze hoeven hiervoor niet door te klikken naar onze website. Kan het nog eenvoudiger?

One-click reviews

Het jouw bezoekers nog eenvoudiger maken om je te beoordelen? Activeer one-click-reviews. Wij importeren klantinformatie uit jouw webwinkel software, je bezoeker kan met slechts 1 klik een beoordeling achter laten.

Externe reviews

Ook elders beoordelingen? Geen enkel probleem. Koppel ze en wij nemen ze mee in ons gemiddelde cijfer. Nooit meer een versplinterd beeld met reviews op diverse websites, maar 1 plek voor al jouw reviews.

Al 4.950 tevreden webwinkels gingen je voor

Al meer dan 4.950 webwinkels gebruiken WebwinkelKeur. Niet alleen onze leden verzamelen klantbeoordelingen, ook onze leden mogen ons beoordelen. Deze leden beoordelen ons gemiddeld met een 9.7!

9.700
    Aantal aanmeldingen
    4.950
    Aangesloten webwinkels
    7 jaar
    Een gerenommeerd keurmerk
    9.7
    Gemiddelde cijfer

Een behulpzaam en deskundig team

Een divers en deskundig team met een mix van talenten staat dagelijks voor onze leden klaar

Proberen? Bekijk de Demo

Een gratis proefperiode is moeilijk aan te bieden, gezien de meeste kosten van ons gaan zitten in de (handmatige) certificering. Toch laten we je graag zien hoe ons systeem er in de praktijk uit ziet. Vul onderstaand je e-mailadres in en krijg toegang tot onze demo.

Aanmelden voor Demo