Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Webshop omzet verhogen

Vertrouwen tonen in webshop = hogere omzet

verhoog je webshop omzet met webwinkelkeur“Meer zekerheid voor je klant, een hogere omzet voor jou.”

Vertrouwen is erg belangrijk op het internet! In tegenstelling tot een normale winkel waarbij je direct klantcontact hebt, moet op het internet de klant vertrouwen hebben in je webshop. Door deze onpersoonlijke manier van verkopen is het extra belangrijk om het vertrouwen van bezoekers te winnen.

Conversiestijging middels keurmerk én reviews

Zowel bewust als onbewust worden consumenten hierbij beïnvloed door een webwinkel keurmerk. Hiermee meten we gemiddeld een conversiestijging van 15%. De daadwerkelijke conversiestijging is natuurlijk afhankelijk van branche, integratie van het keurmerk, plaatsing van de tools en de huidige conversie van de webwinkel. Zo heeft een externe partij ons getest middels een A/B-test en zagen zij een omzetgroei van maar liefst 18%.

Verschillende tools om vertrouwen te tonen

In tegenstelling tot andere keurmerken, biedt het WebwinkelKeur ook andere manieren om het vertrouwen van je klant te vergroten. Dit doen wij onder andere middels klantbeoordelingen, die automatisch te verzamelen zijn met ons eigen reviewsysteem. Hiermee krijg je voor weinig geld dus een hoger rendement in je webshop.

uitingen webwinkelkeur

Verschillende (interactieve) uitingen voor op je webshop

Meer informatie