Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

De basis goed voor elkaar

Veel webwinkels maken nog juridische fouten. Zo wordt het herroepingsrecht vaak verkeerd vermeld, missen er belangrijke bedrijfsgegevens en voldoen algemene voorwaarden niet aan alle eisen. De juridische controle van WebwinkelKeur zorgt ervoor dat je deze basiszaken goed voor elkaar hebt. Dit zorgt voor extra zekerheid. Lees meer over onze juridische controle.

Voorbeeld documenten

Bij het starten van een webwinkel komt veel kijken. Zo moet je ook juridische zaken op je webwinkel vermelden, denk daarbij aan algemene voorwaarden, een privacy policy, een modelformulier herroeping en informatie over het herroepingsrecht. Wij stellen hiervoor gratis voorbeeld documenten beschikbaar, zodat je deze eenvoudig op jouw webwinkel kunt plaatsen.

juridischezekerheid-icon
Geschillen

Hoe goed je ook je best doet om goede klantenservice te verlenen, elke webwinkel krijgt er vroeg of laat wel eens mee te maken; ontevreden klanten. Vaak kun je met zulke klanten gezamenlijk tot een oplossing komen, er kan echter ook een (eindeloze) discussie ontstaan. In die gevallen is het fijn om terug te kunnen vallen op geschilbemiddeling van WebwinkelKeur. Lees meer over geschilbemiddeling.

Gratis juridisch advies

Heb je een keer een vraag op juridisch gebied? Dan kun je ook bij ons terecht. We hebben veel ervaring opgedaan en kunnen je op dit gebied vaak een vrijblijvend advies geven.

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur