SterSterSterSterSter
  • Wendy Termorshuizen: “het bestellen is goed en simpel alleen GLS bezorging is moeilijk te volgen jammer dat heet niet via post nl gestuurd kan worden”
  • yvonne bloem: “praktische site, telefonisch goed geholpen.”
  • Jenna Wijnands: “Zondag besteld en dinsdag in de loop van de dag was het in goede orde binnen. Nu aan de slag om de boerderij te bouwen met t mierenvolk.”
  • Pauline Saelens: “Heel tevreden. Heb de verkoper gecontacteerd met enkele vragen en deze werden zeer snel beantwoord. Advies gekregen op maat en bestelling werd zeer snel verstuurd. 100% tevreden!”
  • Martijn K: “Snelle bezorging en alles netjes geleverd. Helaas zat er wel een scheurtje in het buitenverblijf dat ik had besteld. Het is slechts een klein scheurtje en mieren kunnen er niet uit ontsnappen, dus ik maak er geen punt van. Waarschijnlijk in de transport iets verkeerd gegaan. Overige producten zijn netjes en vooral gezond. Overigens straalt de website en het bijbehorende youtube-kanaal liefde en passie uit voor het houden van mieren. Daarnaast heeft de eigenaar een boek geschreven die je gratis bij je bestelling krijgt. Die liefde en passie waardeer ik zeer en voel ik mij fijn bij. Kortom, over het algemeen ben ik uitstekend geholpen en heb ik het gevoel dat de winkel het beste met je voor heeft.”
  • Leon Summers: “Goede prijs en supersnelle levering op zaterdag! Klantenservice is ook vriendelijk.”
lees meer ervaringen >