Meer diensten

Naast het standaard lidmaatschap bieden we onze leden ook diverse optionele extra’s. Als webwinkelier bepaal je zelf of je hier gebruik van wilt maken.

meer diensten webwinkelkeur

Product reviews

Product reviews zijn de beoordelingen van je klanten die specifiek gaan over het product dat ze hebben besteld. Deze beoordelingen brengen veel voordelen met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan het verhogen van jouw conversie en het verlagen van je aantal retouren. Het verzamelen van product reviews is een optionele dienst voor de leden van WebwinkelKeur.

Telefoonservice

Het tonen van een telefoonnummer is verplicht op iedere webwinkel. Nog geen professioneel vast telefoonnummer? Je deze via ons registreren. Je kunt het nummer eenvoudig doorschakelen naar je mobiel en stel je zelf in wanneer deze overgaat naar de voicemail.

Exclusieve kortingen

Als WebwinkelKeur lid krijg je inkoop voordeel bij veel van onze business partners. Wij onderhandelen voor jou leuke exclusieve kortingen en andere voordelen. Zo hebben we al verschillende besparingsprogramma’s voor onze leden kunnen opzetten. Deze programma’s zijn exclusief voor de leden van WebwinkelKeur.

Vergelijking keurmerken

Wij helpen je graag op weg om een eerlijke vergelijking te maken van webwinkel keurmerken. We doen deze vergelijking op basis van de top vier grootste Nederlandse keurmerken. Gezien deze vergelijking zorgvuldig, maar natuurlijk niet geheel onpartijdig is samengesteld, stimuleren we je om eigen onderzoek te doen.

Communityvragen

Een algemene e-commerce vraag of een specifieke vraag over WebwinkelKeur? Zoek het antwoord op ons forum of stel hem via het formulier aan de WebwinkelKeur leden. Vragen die je op deze manier stelt worden publiek (openbaar) weergegeven.