Wel zo eerlijk: negatieve reviews eerst 14 dagen niet zichtbaar
Negatieve klantbeoordelingen kunnen vervelend zijn, zeker wanneer ze onterecht zijn. We plaatsen negatieve reviews daarom 14 dagen in quarantaine. In die tijd is de ervaring alleen zichtbaar voor jou als webwinkel. Je kunt eventueel contact opnemen met de klant en zorgen voor een passende oplossing. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om zijn ervaring alsnog te wijzigen of te verwijderen. Natuurlijk is de klant hier geheel vrij in.
Review aanmelden voor moderatie
Mocht de ervaring geheel onterecht zijn, dan heb je de mogelijkheid om de review (binnen de quarantaineperiode) aan te melden voor moderatie. Wij zullen dan de echtheid van de review controleren en beoordelen of deze in strijd is met onze voorwaarden. Is de ervaring fake of bevat deze onjuiste feiten? Dan kunnen we deze ervaring voor je verwijderen.
Het spreekt voor zich dat negatieve reviews, die niet aantoonbaar onjuist zijn of niet aangemeld worden voor moderatie, na deze 14 dagen geplaatst worden.
Lees ook omgaan met negatieve klantbeoordelingen >