Tongerlostraat 45
2260 Westerlo
0032/486728467
KvK BE0807.282.203

Cindy Alday beoordeelde op 2017-09-25

Very fast shipping, and beautifully packaged! Loved! So happy with everything thank you!

Stephanie Samyn beoordeelde op 2017-09-20

Supertevreden, vlotte betaling via website en correcte info per mail.

Julia Korte beoordeelde op 2017-09-03

Prima

Debby beoordeelde op 2017-08-29

Super goede en snelle service! En nog gratis ingepakt ook!

Hester Salverda beoordeelde op 2017-08-25

Zó ontzettend leuk ingepakt! Echt passend bij de geboorte van een meisje en heel leuk om weg te geven.

Harriet Pennings beoordeelde op 2017-08-25

Alles keurig verpakt, hele leuke spullen, dochter is er heel erg blij mee. Verzenden inderdaad binnen 24 uur, maar het pakket uiteindelijk wel pas 5 dagen later in huis. Maar buiten dat erg tevreden.

Stephanie beoordeelde op 2017-08-08

Mooie posters. Hoge kwaliteit. Nette levering!

Fleur van der Burg beoordeelde op 2017-08-08

Goede en snelle service, bovendien worden en de kado's super leuk en met zorg ingepakt!! Top!

Nicole beoordeelde op 2017-08-08

Leuke Producten, goede prijs, snel geleverd. Kortom: helemaal top!

Linda Doekes-Boogaard beoordeelde op 2017-07-12

Ik had een vraag gesteld over een product wat uitverkocht was. Kreeg de zelfde dag nog een reactie! Werd op de hoogte gehouden of het product weer aangevuld werd en wanneer ik deze kon bestellen op de website!

Jimilla Ista beoordeelde op 2017-07-06

Super tevreden! Zon vloerkleed was niet online op voorraad, maar kwam dezelfde week binnen en werd op aanvraag in mijn box toegevoegd! Levering was erg snel en de spulletjes waren goed en netjes ingepakt! De leveringstijd van de koerier was een uur, dat was makkelijk om rekening mee te houden! Ik hou alles en misschien plaats ik binnenkort nog een bestelling! Echt top service! Kan NL van leren!

Dewi van Wingerden beoordeelde op 2017-07-06

Heel erg tevreden. Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail wanneer het artikel dat ik wilde weer op voorraad was. Hele snelle en nette levering!

Hartog beoordeelde op 2017-07-02

Mijn bestelling had ik met een paar dagen in huis

Kathleen Smans beoordeelde op 2017-06-25

Uitstekende, vriendelijke en snelle service.

Sharon Berghoff beoordeelde op 2017-06-23

Super blij met mn bestelde producten! Top service en de volgende dag al de bestelling in huis! Ga zo door👍🏼

Pellecom beoordeelde op 2017-06-22

Super tevreden! Ook super goed contact voor de aankoop! Mooie spulletjes!

Maria beoordeelde op 2017-06-16

Snelle service, snelle reactie op een vraag oer mail.. en heel leuk ingepakt!
Toppie

Mirjam Iske beoordeelde op 2017-06-09

Supervriendelijk en heel goed geholpen! Heel vriendeljjk personeel!! Zeer snel binnen gekregen en heel netjes voor mijn dochtertje prachtig ingepakt! Topbedrijf!!!

Anoniem beoordeelde op 2017-05-19

Uitstekende site. Bestelling wordt snel geleverd en heel mooi ingepakt. Heel leuk cadeaupapier en met zorg. De producten op de site zijn zeer mooi en in het echt nog mooier! Heel origineel.

Cora van beoordeelde op 2017-05-18

Werd heel duidelijk op de hoogte gebracht nadat het pakketje is verzonden en heel handig om te zien hoeveel pakketten de bezorger nog had af te leveren!