Tongerlostraat 45

0032/486728467
KvK BE0807.282.203

Petra beoordeelde op 2017-05-30

Anoniem beoordeelde op 2017-05-19

Uitstekende site. Bestelling wordt snel geleverd en heel mooi ingepakt. Heel leuk cadeaupapier en met zorg. De producten op de site zijn zeer mooi en in het echt nog mooier! Heel origineel.

Cora van beoordeelde op 2017-05-18

Werd heel duidelijk op de hoogte gebracht nadat het pakketje is verzonden en heel handig om te zien hoeveel pakketten de bezorger nog had af te leveren!

Wendy Vervoort beoordeelde op 2017-05-10

Goede online winkelervaring. Persoonlijk e-mailbericht bij iets langere verzendtijd door feestdag. Netjes en goed verpakt verzonden. Hele leuke spulletjes voor de kinderkamer aangeschaft.

Antonella Patanè beoordeelde op 2017-04-20

Good seller... beautiful goods... very wonderful Lucie.. thanks

Juliana Martins Nogueira Rodrigues beoordeelde op 2017-04-11

Very good ! I recomend

Stam beoordeelde op 2017-04-11

D

ChaDaSiRo beoordeelde op 2017-04-06

Echt een TOP service en snelle levering :-) Artikel was niet op voorraad, maar ze houden je helemaal op de hoogte en bij binnenkomst wordt je meteen geinformeerd! Echt heel vriendelijk, met als resultaat een heel blij dochtertje!

D. Frauenfelder beoordeelde op 2017-04-03

Tevreden over de producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke spullen. Zal zeker vaker een bestelling plaatsen.

Jessica Remmerts beoordeelde op 2017-04-02

Snelle levering, mooie producten

Larissa Hoogland beoordeelde op 2017-03-28

TOP WEBSHOP!!!

Inger beoordeelde op 2017-03-19

Super tevreden het artikel was ingepakt als cadeau voor mijn dochtertje. Hip en trendy zoals nu. Erg top gedaan, leuk om te geven straks.

Kristien beoordeelde op 2017-03-17

mooi product.

Bob Lemmens beoordeelde op 2017-03-16

Uitstekende service. Ik had het pakje sneller nodig dan de eigenlijke levertijd en ze hebben dat voor me kunnen regelen. Zelfs netjes in cadeauverpakking
Uitstekende service

B. Sapulete beoordeelde op 2017-03-16

Snelle levering en super leuk ingepakt!

Lesley Maes beoordeelde op 2017-03-15

Vlotte communicatie, verzorgde levering, zeker een aanrader!

Vanmunster Liesbeth beoordeelde op 2017-03-07

Super tevreden .
Bedankt voor de snelle service en vriendelijkheid

Gerja Hofman beoordeelde op 2017-02-25

Super snelle levering en top service!

Carine Lisson beoordeelde op 2017-02-14

Zeer snelle levering! Fijn om de bestselling te kunnen volgen tot levering

Virginie Smekens beoordeelde op 2017-02-01

Snel antwoord op mijn vragen en snelle levering. top!