Tongerlostraat 45
2260 Westerlo
0032/486728467
KvK BE0807.282.203

Luijten beoordeelde op 2018-02-16

Het product was super snel in huis! Binnen 2 dagen van België naar Nederland. Gebruik gemaakt van de inpakservice en wat zag het er leuk uit!

Bianca De Wachter beoordeelde op 2018-02-13

Pakje snel ontvangen. Zondagavond besteld en dinsdagochtend al in huis!
Goed ingepakt.
Goede kwaliteit.
Ik koop nog ☺️🙈

Esprit Ulrike beoordeelde op 2018-02-10

Snelle bezorging!

Ineke van Arkel beoordeelde op 2018-02-04

Binnen 2 erkdagen bezorgd

Marie De Winter beoordeelde op 2018-01-18

Alles prima en vlotjes verlopen, kadootjes waren ingepakt in super leuk inpakpapier.

Leen Biesmans beoordeelde op 2017-12-27

Leuke producten
Mooi verpakt als cadeautjes
Netjes op tijd geleverd in de drukke eindejaarsperiode

Clara Peeters beoordeelde op 2017-12-21

Ik heb een tipi gekocht voor mijn kleindochter en ze is daar heel gelukkig mee. De tipi is heel mooi afgewerkt en het contact met kidsboetiek is prima zowel via mail als telefoon.
Als je een tipi zou aanschaffen zou ik zeker kidsboetiek aanraden je krijgt kwaliteit en geen rommel.

Petra Hagemeier beoordeelde op 2017-12-20

alles Bestens...

sg segers beoordeelde op 2017-12-16

Snel geleverd en (gratis) erg leuk ingepakt. En leuk spul.

Lise Demeulemeester beoordeelde op 2017-12-07

Leuke sticker, makkelijk aan te brengen!

Verheijen beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering, mooi verpakt en ook nog een tof kaartje erbij!

Kelly Fiechter beoordeelde op 2017-12-04

Bezorging was snel maar het wolk kussentje is wel erg klein

Reactie van Kids Boetiek:
Beste Kelly, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het wolkje niet aan je verwachtingen voldoet. Bij al onze producten staan de afmetingen duidelijk vermeld. Bij het wolkje staat ook niet dat het een kussen is, daarom staat het ook enkel in de categorie 'decoratie' en niet in de categorie 'kussens'. Het product kan zonder problemen terug gestuurd worden en wij betalen het geld terug.

Nicole beoordeelde op 2017-12-04

Mooi product, snelle levering

Katarina Vojtek beoordeelde op 2017-12-04

makkelijk te bestellen en snelle levering

Anke Theuns beoordeelde op 2017-12-04

Prima service, snel en correct behandelt, top!

Jacolette Smeulders beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering. Ik heb cadeau in laten pakken en dat ziet er super mooi uit. Heel tevreden met het resultaat 😊

Sladjana Pengic beoordeelde op 2017-11-21

Prachtige selectie spulletjes en snelle en goede servecie!

Susann Beyer beoordeelde op 2017-11-17

Die Produkte sind sehr hochwertig. Die Lieferung nach Deutschland super schnell. Ich werde wieder bestellen

Priscilla Verburg beoordeelde op 2017-11-10

Mocht er iets zijn betreffeNde jouw bestelling wordt je persoonlijk op de hoogte gebracht. Dezelfde dag antwoord op al je vragen. Een uitstekende service!

Francis Leemans beoordeelde op 2017-11-10

Heel snelle afhandeling ,prima service