Dreef 46 58
1735 HM 't Veld

2014

D. Amuinn beoordeelde op 2014-08-24

I bought some trigger cables for my receiver.
According to my B&O dealer I could not connect my speakers.
So it is possible, thank you kindly for this!

Henk van Dam beoordeelde op 2014-07-28

Goede prijs en goed kwaliteit, kwam er later achter dat mijn huidige dealer de zelfde kabels verkocht alleen voor meer geld.

Fam. Hendriks beoordeelde op 2014-07-28

Wij hadden een versterker en 4 beolab1 die wij wilden aansluiten, onze B&O dealer kon ons niet helpen, na te hebben gegoogeld bij powmascables gekomen deze gebeld en die had kabels die onze luidsprekers kon aansluiten, omdat wij ook een subwoofer en center luidspreker wilden adviseerde hij ons om de 6 trigger kabel tenemen en later dan nog 2 setjes voor de center en woofer te kopen, het aansluiten was simpel en de kabels werken perfekt ze gaan aan als ik me versterker aan zet en uit als ik het uitzet. Nu nog een woofer en center speaker en uiteraard nemen wij hier onze trigger kabels af!

2014