Aanmelden
Contact opnemen
Hét moderne webwinkel keurmerk + klantbeoordelingen

Hét moderne webwinkel keurmerk + klantbeoordelingen

Webwinkel keurmerk + Klantbeoordelingen

WebwinkelKeur is hét moderne webshop keurmerk inclusief klantbeoordelingen dat met de modernste techniek zorgt voor ouderwets vertrouwd winkelen. Als webwinkelier helpen we jou om je omzet te verhogen en je webwinkel te verbeteren.

Voor consumenten bieden we extra zekerheid bij jouw online aankoop. Bekijk de website voor consumenten.

Keurmerk - Reviews - Ledenlijst
  • Webwinkel Keurmerk
  • Klantbeoordelingen / Reviews
  • Webwinkel zoeken
  • Keurmerk - Reviews - Ledenlijst

Verdien het webwinkel keurmerk

Voldoe je aan onze criteria? Dan mag je met trots ons webshop keurmerk dragen! Hiermee onderscheid je jou van andere webwinkels, voorkom je boetes en verhoog je jouw omzet tot wel 15%!. Ons keurmerk is meer dan alleen een logo, we bieden moderne integraties die je omzet verder verhogen dan andere keurmerken.

Lees alles over ons webshop keurmerk

• Eenvoudig te installeren op elke webwinkel
  • Moderne integraties
  • Verhoog direct je omzet
  • toon betrouwbaarheid op je webshop met webwinkelkeur

Verzamel & publiceer klantbeoordelingen

Wil je naast gebruik maken van ons keurmerk ook klantbeoordelingen verzamelen? Dat kan! We bieden een modern klantbeoordelingen systeem dat geheel automatisch jouw klanten vraagt om een beoordeling achter te laten. We gebruiken hierbij de nieuwste technieken die het geven van een klantbeoordeling zo eenvoudig mogelijk maken, en waarmee je verzamelde reviews direct toont op jouw webshop en als sterren in Google.

Lees alles over klantbeoordelingen

• Automatische reviewverzoeken
  • Beoordelen direct vanuit de e-mail
  • E-mails zelf personaliseren
  • Mogelijkheden reviews

Zet reviews op diverse manieren in om je webwinkel te promoten.

Review Widget

Verzamelde klantbeoordelingen geef je eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Kies een widget en pas deze aan. Hiermee verhoog je het klantvertrouwen en daarmee je omzet.

Sterren in Google

Opvallen op Google? Middels onze Google Seller Rating & Rich Snippet integratie verkrijgt je webwinkel sterren in de betaalde en organische zoekresultaten van Google. Tevens verschijnen onze beoordelingen in de Google Bedrijfsresultaten.

externe bronnen webwinkelkeur
    externe bronnen webwinkelkeur
    Externe bronnen

Heb je elders ook enkele reviews verzameld? WebwinkelKeur maakt het eenvoudig mogelijk externe bronnen met klantbeoordelingen te koppelen. We berekenen dan jouw gemiddelde klantbeoordelingen aan de hand van beoordelingen verzameld bij ons en elders. Wel zo eerlijk.

Al 6.100 tevreden webwinkels gingen je voor

Al meer dan 6.100 webwinkels gebruiken WebwinkelKeur. Niet alleen onze leden verzamelen klantbeoordelingen, leden mogen ons ook beoordelen. Deze leden beoordelen ons gemiddeld met een 9.6!

14.000
    Aantal aanmeldingen
    6.100
    Aangesloten webwinkels
    9 jaar
    Een gerenommeerd keurmerk
    9.6
    Gemiddelde cijfer

Wij komen op voor de MKBer

Wij willen de e-commerce branche vooruit helpen door het kopen op het internet veiliger en eerlijker te maken. Daarbij vinden wij het belangrijk dat jij als kleine tot middelgrote ondernemer kan concurreren met de grote multinationals.

We innoveren al 9 jaar de e-commerce branche met een modern keurmerk, de beste review-software. We vinden ons zelf ook veruit het beste keurmerk, maar zijn vooral trots op dat onze leden dat met een gemiddelde waardering van een 9.7 ook lijken te vinden.