WebwinkelKeur

Webwinkel Keurmerk + Klantbeoordelingen

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant keurmerk dat de kracht van een onafhankelijke organisatie combineert met de ervaringen van klanten. Als non-profit organisatie bieden we meer keurmerk voor minder. Onze leden voldoen aan onze gedragscode en bieden door het plaatsen van het klikbare keurmerk met ervaringenpagina, klanten de mogelijkheid om hun ervaring met de winkelier te delen. Hiermee zijn we het enige webwinkel keurmerk dat dubbele zekerheid biedt bij uw online aankopen.

Meer informatie voor winkeliers
Meer informatie voor consumenten

Webwinkel Keurmerk

Stichting WebwinkelKeur geeft juridische zekerheid aan haar leden door middel van een strenge controle. Hierna mogen leden het WebwinkelKeur keurmerk voeren op hun webwinkel welke het vertrouwen in je webwinkel en daarmee de omzet verhoogt. We verstrekken daarbij gratis voorbeeld algemene voorwaarden en andere juridische voorbeelddocumenten en geven juridisch advies bij vragen. Ontstaat er een conflict met een klant? Dan bieden we geschilbemiddeling en een geschillencommissie.

Meer informatie voor webwinkeliers

Klantbeoordelingen

Naast een compleet webwinkel keurmerk bieden we ook uitgebreide mogelijkheden voor het verzamelen van klantbeoordelingen. Klantbeoordelingen verzamelen is erg belangrijk als webwinkel, niet alleen voor een verhoogde conversie van je webwinkel, maar ook voor een verbeterde vindbaarheid in Google.

Meer informatie over klantbeoordelingen voor webwinkels

Leden beoordelen ons met een 9.1

We vragen niet alleen van onze leden een goede klantenservice, ook voor ons zelf is dat de hoogste prioriteit. We vragen onze leden ons dan ook te beoordelen via externe platformen zodat een goed beeld ontstaat van de klanttevredenheid. Met een gemiddeld cijfer boven de 9 zijn we dan ook erg trots, we blijven echter continu bezig ons zelf te verbeteren.

Het Webwinkel Keurmerk van Stichting WebwinkelKeur krijgt een gemiddelde beoordeling van 9.1 uit 10 op een totaal van 217 reviews op verzameld via externe review partijen.

Lees alle referenties