Goedkoop Webshop Keurmerk

Een kwalitatief webshop keurmerk en reviewsysteem hoeft niet prijzig te zijn.

Webshop Keurmerk en Reviewsysteem

webshop met reviews van webwinkelkeur

Met een keurmerk voor je webshop kun je het vertrouwen van je klanten winnen en zo je omzet verhogen. Veel keurmerken voor webshops vragen echter hoge bedragen waardoor het als kleine ondernemer niet renderend is om lid te worden. Veel webwinkels zijn daarom op zoek naar een goedkoop webshop keurmerk. WebwinkelKeur biedt een betaalbaar webwinkel keurmerk dat door de grote hoeveelheid leden en unieke mogelijkheden meerwaarde biedt voor jouw klanten. Zo combineren we een keurmerk met klantbeoordelingen. Dit doen wij al voor 9.500 webshops!

Reviews verzamelen

Naast een compleet keurmerk bieden we tevens een compleet reviewsysteem. Het reviewsysteem is zo gebouwd dat de ervaringen van de klanten gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van jouw webwinkel.

Kwalitatief én betaalbaar

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 10,- per maand. Voor dit bedrag krijg je een zeer compleet keurmerk met:

Verdient een keurmerk zichzelf terug?

Twijfel je nog of een keurmerk zichzelf terug verdient? In de meeste gevallen is dat het geval. Stel je hebt nu 20 bestellingen per maand. Per bestelling verdien je €10,-. Met een keurmerk stijgt het aantal verkopen bijvoorbeeld van 20 naar 23 per maand. Dat is €30,- meer winst. Dit kost slechts €10,- waardoor je per maand €20,- extra winst hebt. Dit nog afgezien van de extra voordelen van lidmaatschap. De exacte winst verschilt hier helemaal per webwinkel/branche, zelfs voor de kleine webwinkel is €10,- snel terugverdient.

Wat zeggen onze leden?

Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Onze leden beoordelen ons met een gemiddelde van een op basis van onafhankelijke beoordelingen bij een derde partij. Lees onze referenties.

Meer informatie