Wat kost een webshop keurmerk?

Geen poespas. Gewoon eerlijke prijzen.

Tot 27% korting bij betaling per jaar!

START

START

Keurmerk + Gelimiteerde Reviews
  • Keurmerk
  • Basis Reviewsysteem
  • Tot 5 shops in 1 keurmerk
  • 15 automatische reviewverzoeken (p/m)
PRO

PRO

EU Keurmerk + Meertalige Reviews
  • Alles van PLUS, en:
  • Internationaal Keurmerk
  • Meertalig Reviewsysteem
  • 3.000 automatische reviewverzoeken (p/m)
Betaling per
Tot 27% korting bij betaling per jaar!

Webwinkel keurmerk duur?

WebwinkelKeur levert je uiteindelijk extra omzet op. Je investering verdien je snel terug. Wij geloven niet in lange vaste contracten en kleine lettertjes, wel in eerlijke prijzen zodat iedere webwinkelier gebruik kan maken van een kwalitatief keurmerk en reviewsysteem. Word lid per kwartaal of per jaar en zeg tussentijds op wanneer je dat wilt. Kies net als 6.300 andere webshops voor WebwinkelKeur en maak een succes van jouw webshop!

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

Extra services

Om onze pakketten betaalbaar te houden bieden we een aantal diensten en tools optioneel aan. Deze kun je activeren wanneer je lid bent. Zo bepaal je zelf van welke opties je gebruik wenst te maken en betaal je nooit onnodig teveel!

Google Seller Rating
  • Controleer down-time
  • Verdien security badge
Security Scan
Telefooncentrale
Houd privé en zakelijk gescheiden
  • Vast nummer (085)
  • Doorschakelen naar mobiel
  • Gespreksopname & Voicemail
Telefooncentrale

Veelgestelde vragen

We zijn graag transparant in onze prijzen. Je betaalt enkel de weergegeven pakketkosten, deze kosten betaal je per jaar of per kwartaal. Bij betaling per kwartaal zijn de weergegeven maandkosten hoger, het verschil bedraagt € 8,- per kwartaal. Alle bedragen zijn exclusief btw.

Mocht je optioneel kiezen voor een van de extra services, dan betaal je vanzelfsprekend dat bedrag bovenop je abonnementskosten.

Enkel wanneer je besluit om het lidmaatschap tijdens het keuringsproces te annuleren, brengen wij €29,- annuleringskosten in rekening. Dat bedrag is een tegemoetkoming in het gemaakte keuringswerk van de support experts. Deze kosten komen uiteraard te vervallen als je webshop wordt goedgekeurd.

Verder zijn er geen bijkomende kosten als je ons keurmerk aanvraagt!
Het is mogelijk om tot en met 5 webwinkels aan te melden zonder extra kosten. Deze webwinkels moeten dan natuurlijk wel onder hetzelfde bedrijf vallen en dus hetzelfde KvK-nummer hebben. Hierbij raden we aan om eerst 1 webwinkel goed te laten keuren. Vervolgens kun je eenvoudig extra webwinkels aanmelden voor een keuring via de login die wij na aanmelding verstrekken.

Heb je meer dan 5 webwinkels? Bekijk dan onze staffelprijzen.
Aanmelden kan via ons aanmeldformulier. Na aanmelding ontvang je binnen 2 werkdagen het keuringsresultaat van jouw webshop per e-mail. Uiteraard mag je pas na goedkeuring onze uitingen plaatsen binnen je online shop.

Word je eerst afgekeurd? Geen probleem! Je ontvangt per e-mail een keuringsrapport dat eenvoudig beschrijft wat je moet aanpassen om wél in aanmerking te komen voor ons keurmerk. Met 1 klik vraag je direct online een herkeuring aan. Je betaalt niets extra's voor het aantal keuringen dat je nodig hebt voor een goedkeuring.

Op deze pagina lees je alles over hoe de aanmelding bij WebwinkelKeur werkt.
Betaling is mogelijk via automatische incasso, iDeal of overschrijving. Na goedkeuring van je webshop ontvang je van ons de factuur. Je betaalt dus pas na goedkeuring.

Op jaarlijkse betalingen via automatische incasso krijg je 2% korting op je factuur en ben je driemaandelijks 8,- goedkoper uit.
Een lidmaatschap kan per jaar of per kwartaal worden aangegaan. Je kiest zélf de factuurperiode tijdens je aanmelding. Opzeggen kan te allen tijde online eenvoudig via het dashboard. Je factuurperiode is hier leidend in.
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

De voordelen van een keurmerk van WebwinkelKeur