Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen/afmelden/stopzetten?

Het lidmaatschap opzeggen is eenvoudig. Log daarvoor in met je persoonlijke login op ons dashboard en kies links voor webwinkels. Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap op wilt zeggen. Je komt nu op de pagina waar de gegevens gewijzigd kunnen worden. Rechts onderin de pagina vind je de link naar het opzegformulier. Heb je meerdere webwinkels, dan moet je deze stuk voor stuk opzeggen.

Houd bij een stopzetting wel rekening met het volgende:

• Verwijzingen met een hoge waarde voor Google zullen verdwijnen, het gaat hier om de vermelding van jouw webwinkel op WebwinkelKeur en op partner websites waaronder EMOTA, WebwinkelChecker, DigiDispuut, etc. Dit kan (negatieve) gevolgen hebben voor je posities in Google.
  • Klantbeoordelingen zullen verdwijnen.
  • Het WebwinkelKeurmateriaal dient op de dag van stopzetting verwijderd te worden.
  • Eventuele juridische voorbeelddocumenten zoals de algemene voorwaarden en privacy policy moeten vervangen worden, deze bevatten verwijzingen naar WebwinkelKeur.
  • Bestellingen geplaatst tijdens je lidmaatschap en/of voor verwijdering van het keurmerk blijven vallen onder de voorwaarden van WebwinkelKeur.

Wanneer je meerdere webwinkels hebt moet je dit herhalen voor elke individuele webwinkel om je lidmaatschap volledig te beëindigen. Afmelden is in dat geval ook mogelijk voor een deel van je webwinkels.

Tags
Over de auteur
Anna Antwoord (Website)

Anna is de mascotte van WebwinkelKeur. Hoewel ze alleen in de digitale wereld bestaat, beantwoord ze graag al jouw vragen.

Over Stichting WebwinkelKeur

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant webwinkel keurmerk in combinatie met klantbeoordelingen.

Ook lid worden voor slechts € 8,95 per maand?

Lid worden

Reacties

Je kunt geen reactie (meer) geven.