Kosten + Administratie Archives - WebwinkelKeur

Wanneer jouw webwinkel van eigenaar wisselt dan kan het keurmerk eventueel behouden worden. Om dit te realiseren hanteren wij de volgende regels en werkwijze: Alle relevante gegevens moeten, voor er sprake is van een overname van het keurmerk, al op de webwinkel aangepast zijn. Denk hierbij aan contact, bank- & KVK-gegevens. Ook moet het domein van Continue Reading

Het lidmaatschap opzeggen is eenvoudig. Log daarvoor in met je persoonlijke login op ons dashboard en kies links voor webwinkels. Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap op wilt zeggen. Je komt nu op de pagina waar de gegevens gewijzigd kunnen worden. Rechts onderin de pagina vind je de link naar het opzegformulier. Heb je meerdere Continue Reading

In principe helpen we elke webwinkel om aan onze eisen te voldoen. Word je afgekeurd, dan krijg je natuurlijk de kans om je webwinkel te verbeteren. We geven je daarvoor ruim de tijd. Gezien het om wettelijke eisen gaat is het voor elke webwinkel mogelijk om te voldoen. Je krijgt twee weken de mogelijkheid om Continue Reading

Je kunt betalen middels iDeal, bankoverschrijving en automatische incasso. Hierbij kun je zelf kiezen of je per kwartaal of per jaar wilt betalen Voor betaling per kwartaal vragen wij 8 euro excl. btw extra aan administratiekosten per kwartaal

Je kunt opzeggen wanneer je wilt. Dit kan via het dashboard. Lees hier hoe je dat doet. Belangrijk hierbij is dat reeds verzonden facturen in de regel niet gecrediteerd worden. De factuurtermijn is dus de opzegtermijn. Betaal je per jaar, dan kun je ieder jaar het lidmaatschap stopzetten. Betaal je per kwartaal, dan kun je ieder Continue Reading

Je kunt tot 5 webwinkels aanmelden voor hetzelfde bedrag onder elk pakket, extra webwinkels moeten wel altijd door ons gekeurd worden. Tot 5 webwinkels betaalt je dus niets extra, wil je meer dan 5 webwinkels aanmelden, dan hebben we speciale staffeltarieven. Eis is wel dat deze extra webwinkels onder dezelfde onderneming (KvK) vallen. Webwinkels onder een Continue Reading

De totale kosten per jaar hangen af van het gekozen pakket. Je betaalt enkel de maandelijkse kosten. Kies je bijvoorbeeld voor het START-pakket van 8,95 per maand, dan komen de jaarlijkse kosten op 107,4 euro (12x 8.95 euro). Deze kosten zijn exclusief 21% btw. Betalen is mogelijk met iDeal, automatische incasso en bankoverschrijving. Wanneer je kiest Continue Reading