Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Blog

Hoe jij met jouw webshop carnavallers trekt

carnaval

Ben jij webshopeigenaar? Dan weet je het waarschijnlijk als de beste dat het slim is om in te spelen op events. Ongetwijfeld had je Cupido’s pijlen gericht op afgelopen Valentijnsdag. Maar heb je er al eens over nagedacht om jouw pijlen te richten op carnaval? Dit bericht kun je bijvoorbeeld ook toepassen op andere verkleedevents […]

Het belang van goede hosting voor webshops

belang van goede hosting webshops

Het is vaak een ondergeschoven kindje van je webwinkel: hosting. Op zich ook niet zo heel vreemd, want de voorkant is wat jij en de bezoeker te zien krijgt. Producten, de look and feel, dat is waar bezoekers op aan slaan. Onder deze visuele elementen ligt echter een belangrijk onderdeel van je webshop. Misschien wel […]

Webshops, bereid je voor op SEO in 2020

Blijft de SEO voor webshops hetzelfde in 2020? Ja, maar wel met enkele aanpassingen en vernieuwingen die voor een deel in dit artikel naar voren komen. SEO is als een rivier die in rap tempo voorbij raast. Als webshops is het dus goed om volledig voorbereid mee te gaan met de nieuwste trends. Wat gaat […]

Bespaar op je betaalkosten met Buckaroo & WebwinkelKeur

webwinkelkeur bundelt haar krachten samen met buckaroo

Door krachten te bundelen met andere relevante en vooral kwalitatieve partijen, profiteer jij bij WebwinkelKeur van exclusieve mogelijkheden als besparingsprogramma’s. Zo profiteer je van meer omzet én bespaar je kosten. Vandaag is het de beurt aan een besparingsprogramma met een payment service provider, waardoor jij als lid van WebwinkelKeur tot wel 60% bespaart op online […]

Webshop starten als kleine ondernemer?

webshop starten ondernemen

Tegenwoordig shoppen mensen steeds meer online. Een webwinkel beginnen is in deze tijd dus nog niet zo’n slecht idee. Wil je dit goed aanpakken, dan is een goede voorbereiding al het halve werk. De voorbereiding is namelijk bepalend voor het uiteindelijke resultaat en succes. Je moet dit dus niet onderschatten, maar gestructureerd en gedetailleerd uitwerken. […]

2019: een pittig jaar, met mooie innovaties

terugblik 2019 en vooruitzicht 2020

Het lijkt nog geen maand geleden dat ik ‘2019 een jaar van innovatie’ schreef. Dit jaar is echt voorbij gevlogen! We hebben onze organisatie doorontwikkeld en we hebben ons product flink geïnnoveerd. 2019 was voor ons een pittig jaar met vele hobbels. Ik ben echter trots op waar WebwinkelKeur nu staat. In dit bericht blik […]

Nu vlaggen van landen zichtbaar bij reviews!

vlaggen van landen zichtbaar bij reviews

Stilzitten kennen we niet echt bij WebwinkelKeur! We zetten ons graag in voor het optimaliseren van onze diensten en producten. Dit keer was het de beurt aan de reviews van de klanten. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet enkel Nederlandse klanten hebt. Daar hebben we nu iets voor bedacht! Het automatisch toevoegen van een […]

EMOTA houdt op met bestaan

emota stop met bestaan

EMOTA. Het Europese keurmerk waar Stichting WebwinkelKeur al enige tijd bij is aangesloten. De voordelen hiervan waren dat leden van het PRO-pakket gebruik konden maken van het EMOTA-logo en een vermelding kregen op de website van Europeantrustmark. Daar komt per 1 januari 2020 jammer genoeg een einde aan.

Hoe tekst bijdraagt aan de omzet van jouw webwinkel

tekstbijdrage aan webshop seo

Tekst is een onderschat onderdeel van websites en webwinkels. Echt. Bij veel webwinkels lijkt het nogal een ondergeschoven kindje, terwijl even investeren in je teksten enorme impact kan hebben. En die investering zit niet per se in de financiën, jouw eigen tijd is ook een investering die je jouw webwinkel kan gunnen.

Van winkelwagenverlater naar betalende klant: 4 tips

Iedere webwinkelier krijgt ermee te maken: klanten die hun digitale mandje volstoppen met producten en vervolgens afhaken bij het bestelproces. Erg frustrerend, maar gelukkig zijn er manieren om van de winkelwagenverlater toch een betalende klant te maken. Hoe? Door je bestelproces eens goed onder de loep te nemen.

Is jouw webshop klaar voor de shopfeestdagen?

webshops feestdagen

Uit onderzoek is gebleken dat 43% van de consumenten al start met het kopen van cadeautjes vóór 15 november. Door de opkomst van shopdagen, zoals Singles Day, Black Friday en Cyber Monday, wachten consumenten niet meer tot het weekend voor Sinterklaas en Kerst, maar doen ze hun aankopen ruim van tevoren mét korting.