Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Blog

Van winkelwagenverlater naar betalende klant: 4 tips

Iedere webwinkelier krijgt ermee te maken: klanten die hun digitale mandje volstoppen met producten en vervolgens afhaken bij het bestelproces. Erg frustrerend, maar gelukkig zijn er manieren om van de winkelwagenverlater toch een betalende klant te maken. Hoe? Door je bestelproces eens goed onder de loep te nemen.

Is jouw webshop klaar voor de shopfeestdagen?

webshops feestdagen

Uit onderzoek is gebleken dat 43% van de consumenten al start met het kopen van cadeautjes vóór 15 november. Door de opkomst van shopdagen, zoals Singles Day, Black Friday en Cyber Monday, wachten consumenten niet meer tot het weekend voor Sinterklaas en Kerst, maar doen ze hun aankopen ruim van tevoren mét korting.

WebwinkelKeur is vernieuwd & verbeterd!

Lancering ledenpagina

Goed nieuws! Na maanden hard werken en een intensieve testperiode is WebwinkelKeur definitief vernieuwd. We hebben onze ledenpagina verbeterd, nieuwe widgets/sidebar, een systeem waarmee je badges kunt verdienen en een vernieuwd logo. Daarmee wordt de nieuwe ledenpagina dé plek waar alle informatie over jouw betrouwbaarheid te vinden is.

Google wijzigt weergave Rich Snippet Sterren

Google wijziging rich snippets

Google heeft een belangrijke wijziging doorgevoerd in de manier waarop wordt omgegaan met Review Rich Snippets oftewel de sterren in de onbetaalde zoekresultaten. Google gaat niet langer sterren weergeven wanneer de sterren gaan over de eigenaar van de website. Dit heeft gevolg voor de rich snippets geplaatst via WebwinkelKeur en andere reviewproviders.

Hé webwinkelier, laat jezelf eens zien!

webwinkelier laat jezelf zien

Webwinkeliers kunnen heerlijk anoniem hun producten verhandelen. Het maakt niet uit wat je standplaats is: de eettafel van je ouders, het bijgebouwtje achter je huis of gewoon op zolder, waar veel webshops begonnen. Op al deze plekken kun jij bezig zijn met je bedrijf zonder dat de consument dat weet.

Switch naar de nieuwe ledenpagina!

nieuwe ledenpagina webwinkelkeur

Twee weken geleden hebben we gevraagd wie er interesse had in het testen van de nieuwe features die we in de nabije toekomst willen uitbrengen. We hebben dan ook niet stil gezeten en hebben al een hoop suggesties van jullie opgepakt voor de nieuwe ledenpagina! Vanaf nu kan elk lid de nieuwe ledenpagina testen en […]

Meet the e-commerce influencers!

e-commerce influencers voor webwinkeliers

Influencers zijn vandaag de dag niet meer weg te denken. Vaak zul je daarbij denken aan Instagram influencers die producten als kleding of make-up promoten. De e-commerce kent voor webwinkeliers echter ook influencers. Deze kunnen je webshop een extra boost geven door middel van tips, tricks, events, work-shops, webinars, boeken et cetera. We hebben 6 […]

Testers gezocht voor nieuwe ledenpagina!

testers gezocht nieuwe ledenpagina webwinkelkeur

Jullie mening is ons veel waard gezien jullie gebruik maken van onze diensten, en wij willen dat jullie daar tevreden over zijn. Daarom vroegen wij enkele weken geleden welke nieuwe feature jullie liever zagen. De meeste stemmen gingen uit naar een nieuwe ledenpagina.

JouwWeb: integratie met WebwinkelKeur nu mogelijk!

teamwork jouwweb webwinkelkeur

Goed nieuws voor de JouwWeb gebruikers! Hoewel je met onze API zelf integraties kunt bouwen en met onze HTML-codes bij bijna alle SaaS-oplossingen en webwinkelsoftwares wel onze uitingen kunt plaatsen, hebben we nu een eenvoudigere manier ontwikkeld om direct WebwinkelKeur te koppelen met JouwWeb.