Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Blog

Mening in review is aan grenzen gebonden

Zelf kijk ik ’s avonds op de bank graag naar de rijdende rechter. Naast alle burenruzies om bomen komen er soms ook interessante juridische cases naar voren. Zo hadden we vroeger al de spelcomputer die bij de buren werd afgeleverd en zo ging het geschil deze week bijvoorbeeld over een vloer die niet goed gelegd was. Naar […]

B2B of toch H2H?

We krijgen vaak de vraag of WebwinkelKeur ook geschikt is voor B2B webwinkels. Voor wie denkt wat is B2B? B2B staat voor business-to-business oftewel de verkoop aan bedrijven, in tegenstelling tot B2C (business-to-consumer), de verkoop aan consumenten.

Een B2B webshop starten? 5 Belangrijke content tips.

Voor bedrijven in de Business-to-Business markt wordt het steeds belangrijker om ook online vertegenwoordigd te zijn. Steeds meer bedrijven kiezen er daarom voor om naast hun website ook een webshop te beginnen. Het opzetten van een B2B webshop brengt echter veel nieuwe en tijdrovende aspecten met zich mee, waaronder het invullen van de content en […]

6 super simpele manieren om je e-mail CTR te verbeteren

E-mailmarketing is nog steeds de meest directe manier om in contact met klanten te komen. Immers worden e-mails direct naar de inbox van de klant gestuurd. Eenmaal geopend, geniet je boodschap van volledige aandacht. Klinkt als de droom van iedere marketeer, niet? Er is echter wel één uitdaging… En dat is om ervoor te zorgen […]

Waarom bestaat jouw webwinkel?

Je hebt een webwinkel of wilt er binnenkort één beginnen, maar waarom eigenlijk? Als ik deze vraag stel aan veel webwinkeliers dan is het antwoord vaak dat hen de vrijheid van het ondernemen aansprak of dat ze een kans zagen. Allemaal heel belangrijke zaken, zo ben ik ook ooit voor mijzelf begonnen omdat de vrijheid […]

Emoticons, daar word je toch blij van!

Het schrijven van een bericht kan soms lastig zijn omdat je nooit zeker weet of dat geen wat je communiceert ook op de juiste manier begrepen wordt. Emoticons zijn om die reden belangrijk, want zo wordt bijvoorbeeld duidelijk dat het bericht met een knipoog gelezen mag worden en niet (te) serieus genomen moet worden. Vandaar […]