Reviews in Google

Review sterren weergeven in Google

Reviews worden steeds belangrijker, zo geeft Google reviews prominent weer in de (betaalde & onbetaalde) zoekresultaten. Op welke manieren Google dat doet, hoe dat eruit ziet en hoe je zelf deze sterren kunt bemachtigen lees je op deze pagina. WebwinkelKeur biedt zowel sterren in de Google Advertenties (Google Seller Rating) als sterren in de onbetaalde zoekresultaten (Rich snippet sterren).

reviews in google

Beter gevonden in Google

Middels onze Google Seller Rating & Rich Snippet integratie verkrijgt je webwinkel sterren in Google waar mogelijk. Tevens verschijnen onze beoordelingen in de Google Bedrijfsresultaten.

in google beter gevonden worden

Sterren in Google verkrijgen met WebwinkelKeur

Sterren in Google bemachtigen kan met WebwinkelKeur. Zowel de Google Seller Rating (voor Google Ads & Shopping) als met onze Rich snippet ondersteuning. Het was tot voor kort mogelijk om middels rich snippets sterren te verkrijgen in de zoekresultaten van Google. Sinds een update van Google is dit voor geen enkele webwinkel meer mogelijk met site reviews. Lees er hier alles over.

We bieden een modern klantbeoordelingssysteem dat geheel automatisch jouw klanten vraagt om een beoordeling achter te laten. We gebruiken hierbij de nieuwste technieken die het geven van een klantbeoordeling zo eenvoudig mogelijk maken. Onze integraties bieden daarbij ondersteuning voor eenvoudige Rich Snippet integratie in je webwinkel. Daarmee bemachtig je eenvoudig sterren in Google. Daarnaast kun je binnen ons dashboard ook de sterren van Google Seller Rating activeren. Bekijk eerst wel of de webwinkel aan de vereisten voldoet.

automatische reviewverzoeken via mail

Publiceer klantbeoordelingen

Naast klantbeoordelingen in Google weergeven, is het ook belangrijk om klantbeoordelingen op je eigen webwinkel te tonen. Verzamelde klantbeoordelingen geef je bij WebwinkelKeur eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Kies een widget en pas deze aan. Hiermee verhoog je het klantvertrouwen en daarmee je omzet.

widget licht donker webwinkelkeur

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur: