Reviews verzamelen

Verzamel automatisch klantbeoordelingen

Ons systeem stuurt geheel automatisch een uitnodiging per e-mail. Je bepaalt zelf wanneer deze e-mail wordt verzonden, bijvoorbeeld 5 dagen na verzending van het pakketje. Tevens kun je na een x-aantal dagen een herinnering sturen voor het achterlaten van een review. Hoeveel automatische reviewverzoeken je hebt, hangt af van welk pakket je bij Webwinkelkeur afneemt. Wanneer er naar een klant een reviewuitnodiging is verstuurd, kan de klant tot een jaar na de uitnodiging nog een review achterlaten.

Interactieve en responsive e-mails

Wij gebruiken de nieuwste technieken. Zo is het voor jouw klant mogelijk om binnen GMAIL zijn beoordeling te schrijven zonder GMAIL te verlaten en kunnen reviews worden opgeslagen met één klik. Tevens zorgen we ervoor dat een uitnodigingsmail goed te openen is op tablet en mobiel. Onze e-mailtemplate past zich aan aan het formaat van het beeldscherm. Zo kunnen jouw klanten deze zowel op hun computer als op hun mobiel of tablet goed openen.

gmail reviews

Geverifieerde reviews

Om fake reviews tegen te gaan sturen we jouw klant een e-mail waarmee de review geverifieerd dient te worden. Als jouw klant de review niet verifieert, wordt deze niet geplaatst.

Goede onafhankelijke moderatie

Ontvang je een onterechte beoordeling (bijvoorbeeld van een concurrent)? Dan hebben we een goed en eerlijk moderatie proces. Zo houden we het systeem eerlijk voor zowel consument als webwinkelier. Eén van onze support experts onderzoekt vervolgens of de klantbeoordeling ook daadwerkelijk onterecht is en maakt een keuze om deze alsnog te publiceren of te verwijderen.

moderatieaanvragen

Koppel beoordelingen uit externe bronnen

Heb je elders ook enkele reviews verzameld? WebwinkelKeur maakt het eenvoudig mogelijk externe bronnen met klantbeoordelingen te koppelen. We berekenen dan jouw gemiddelde klantbeoordelingen aan de hand van beoordelingen verzameld bij ons en elders.