Uitnodigingen personaliseren

Personaliseer je uitnodiging en bedank klanten

bedanken bij review

Wanneer je klanten uitnodigt tot het delen van een klantbeoordeling, dan is het fijn om dit met je eigen tekst te kunnen doen. WebwinkelKeur biedt dan ook de mogelijkheid om de uitnodigingen te personaliseren met eigen logo én teksten. Ook is het mogelijk om je eigen e-mailadres te gebruiken als afzender van de e-mails en kun je eenvoudig de onderwerpregel van de e-mails aanpassen. Daarnaast kun je met een Plus- en Pro-pakket ook nog een herinneringsuitnodiging versturen.

De e-mails nog verder personaliseren? Dat is ook mogelijk, zo kun je de klantnaam benoemen in zowel het e-mailbericht als in de onderwerpregel. Een onderwerp regel als “Jan, hoe beoordeel je jouw bestelling bij …” levert een aantoonbaar hogere respons op dan een algemene onderwerpregel.

Ook de bevestigingsmail welke de klant ontvangt na het delen van een ervaring is aan te passen. Op die manier kunt je bijvoorbeeld klanten bedanken voor hun beoordeling met een bedanktekst.

 

Je kunt jouw teksten personaliseren door onderstaande stappen te volgen:

  • Log in op jouw Dashboard
  • Klik op Uitnodigingen > Instellingen > wijzig de teksten