Reviews beheren

Innovatief dashboard

Het WebwinkelKeur Dashboard is een moderne beheertool om je klantbeoordelingen te beheren. Je kunt hier bijvoorbeeld zien of de uitnodigingsmail is aangekomen, gebounced, opengemaakt en of er een review is geplaatst. Tevens kun je binnen je eigen dashboard zowel publiekelijk als privé reageren op de beoordelingen van je klanten.

dashboard beheren webwinkelkeur

Reageren op reviews

Via ons dashboard kun je eenvoudig op beoordelingen reageren. Dat kan zowel publiekelijk als privé. Zo kun je eenvoudig contact zoeken met je klant of jouw kant van het verhaal delen. Het is niet enkel raadzaam om te reageren op negatieve reviews. Klanten vinden het ook leuk om lof te krijgen op hun positieve reviews.

reageren op reviews

Negatieve reviews in quarantaine en moderatie beschikbaar

Jouw klanten willen betrouwbare beoordelingen zonder censuur. Aan de andere kant wil jij bij een onterechte beoordeling aan de bel kunnen trekken. WebwinkelKeur zorgt als onafhankelijke partij dat de beoordelingen echt en eerlijk zijn. Bang voor negatieve beoordelingen? Nergens voor nodig! Elk bedrijf krijgt wel eens een klacht, door daar goed op te reageren kun je schade voorkomen. Bij ons worden negatieve beoordelingen dan ook 14 dagen in quarantaine geplaatst. Zo kun je met de klant een oplossing zoeken of onterechte beoordelingen bij ons melden. Ontvang je een review dat in strijd is met onze gedragscode voor het plaatsen van reviews? Dan kun je deze tijdens de quarantaineperiode binnen je eigen dashboard aanmelden voor moderatie. Eén van onze support experts beoordeelt dan of de review daadwerkelijk onterecht is of niet.

moderatieaanvragen

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur