Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Vitasel
Anna van den Broek (Vitasel)
26 mrt

Goede service en kennis in huis

Ben alweer sinds 2014 bij WebwinkelKeur. Goede service, staan voor je klaar als je een vraag hebt of instellingen voor je shop. Houden je op de hoogte van het laatste nieuws en denken met je mee. Voor ons en onze klanten. Ga zo door.
Dekbed zonder overtrek
Astrid Overweg - Tamminga (Dekbed zonder overtrek)
04 mrt

Goede eerste indruk

Onlangs gekozen voor de diensten van WebwinkelKeur en tot nu toe erg tevreden. WebwinkelKeur heeft een duidelijke website en goede prijs-kwaliteit verhouding.
De Kachelkoord Koning
Yvonne van Rooij (De Kachelkoord Koning)

Snel en gemakkelijk!

Wij zijn zelf niet zo van de reviews, maar omdat steeds meer klanten er over begonnen hebben we toch maar besloten om het ook op onze website te plaatsen. Verschillende aanbieders met elkaar vergeleken en WebwinkelKeur kwam voor ons als beste uit de bus. De installatie op onze website was vervolgens een fluitje van een cent. Wij raden ze dus ten zeerste aan!
Styleminds
Kimberley de Kreij (Styleminds)

Gebruiksvriendelijk

Snel en gebruiksvriendelijk om te installeren. Vragen werden goed en snel beantwoord.
Babadou
Jonas Briels (Babadou)

Fijn persoonlijk contact

Er waren nog wat 'dingetjes' binnen onze shop die niet klopten. Snel en adequaat geholpen om snel opnieuw gekeurd te kunnen worden. Ben nu blij en goedgekeurd :-)
Robert Passaro (Dierensupplies)

Kritisch maar oprecht

Als startende webshop denk je dat je alles voor elkaar hebt en dat een keurmerk zo geregeld maar niets is minder waar. Als er een onafhankelijk iemand of dienst naar kijk, kom je er pas achter dat er toch wat punten zijn blijven liggen. Belangrijke punten. WebwinkelKeur heeft mijn site dan ook eerst afgekeurd. Daarnaast heeft WebwinkelKeur geholpen en adviezen gegeven om de afkeurpunten op te lossen. En zo geschiedde. Mijn winkel Dierensupplies is nu een gecertificeerde webwinkel. Dat geeft voor de consument en mij een vertrouwd gevoel dat we er alles aan gedaan hebben om het winkelen zo veilig mogelijk te maken. En daar ben ik trots op.
Studiobaby
Team Studiobaby (Studiobaby)

Snel geregeld!

De keuring voor mijn webshop studiobaby.nl was zo geregeld! Eerste keer afgekeurd en daarna duidelijke instructies gehad met wat er veranderd moest worden, de 2e keer was mijn webshop goed gekeurd, ook na een snelle herkeuring!
Slingerwinkel
Kerstin (Slingerwinkel)

Top organisatie!

Doet veel voor leden en houdt ons goed op de hoogte van wijzigingen en trends. Medewerkers vriendelijk, website toegankelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer tevreden met onze aansluiting bij WebwinkelKeur!
Kruiden-Specerijen
Bram Bonnewel (Kruiden-Specerijen)

Duidelijke uitleg en uitgebreide voorbeelddocumentatie

Gewoon helemaal geweldig, de uitleg op de site is duidelijk en overzichtelijk. Verder zijn de voorbeelddocumenten ideaal omdat daar alle minimale vereisten al in zijn geplaatst.
Tuinartikelen
Paul van Buschbach (Tuinartikelen)

Een zeer goed bedrijf

We hebben ons sinds kort ingeschreven bij WebwinkelKeur en de kwaliteit van het systeem en de service is zeer goed.
Bjirds
Team Bjirds (Bjirds)

Snel en gedegen

Op basis van een goed vergelijk tussen de verschillende aanbieders gekozen voor WebwinkelKeur.  De verhouding tussen de aangeboden functionaliteit en de tarieven is zeer goed te noemen. Het toetredingsproces verliep snel en gedegen. Na aanvraag waardevolle tips voor verbetering ontvangen die direct verwerkt zijn. Dus zeer tevreden over de keuze.
Luchtreinigeronline
Cora Heins (Luchtreinigeronline)

Goede service

Eenvoudig te gebruiken portaal, ze geven goede tips en informatie, ze reageren snel op mail.
Water Improver
Joost Hartog (Water Improver)

Zeer professionele service

Hartelijk dank aan WebwinkelKeur van het team bij Waterimprover.es. De klantenservice is snel, behulpzaam en professioneel. Wij zijn zeer tevreden.
VloerkledenTrends
Abby Hulshof (VloerkledenTrends)

Betrouwbaar

WebwinkelKeur geeft op de site duidelijk aan, aan welke eisen jouw website moet voldoen om het keurmerk te krijgen. Mocht na aanvraag hiervan iets nog niet goed staan op jouw website, stuurt WebwinkelKeur een mail met de punten die je nog moet aanpassen. Dit geeft aan dat er goed wordt gecontroleerd en dat het keurmerk niet zomaar wordt uitgegeven.
WallCatcher
Janneke & Irene (WallCatcher)

Zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over WebwinkelKeur. Wij zijn erg goed geadviseerd en begeleid.

9.9

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.