Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Houtwarenhuis.nl
Marthijn van Oostveen (Houtwarenhuis.nl)
08 nov

Behulpzame klantenservice

Behulpzame klantenservice en een fijn keurmerk. Ik had in het begin een aantal vragen voordat ik mijn keurmerk aan heb gevraagd. Ik werd direct goed geholpen via de e-mail. In het dashboard van Webwinkelkeur staan aan benodigde banners en documentatie. Erg fijn bedrijf!
Lars Schreiner (Ledlichtdiscounter)
09 nov

Goed en betrouwbaar keurmerk.

Wij gebruiken WebwinkelKeur al sinds onze oprichting in 2017 en zijn nog steeds heel erg tevreden over dit keurmerk. Het biedt een extra stukje betrouwbaarheid aan onze klanten wat altijd erg wordt gewaardeerd. Daarom bevelen wij WebwinkelKeur zeker aan aan alle webshops.
Fonu
Kheybar Qayoumi (Fonu)
24 nov

Een eerlijk en simpel ingericht proces

Zeer professioneel bedrijf dat weet wat zowel de klanten als de ondernemers belangrijk vinden. Een eerlijk en simpel ingericht proces voor het verzamelen van authentieke klantbeoordelingen. Heel mooi dat deze mate van servicegerichtheid geboden kan worden voor een dergelijk laag bedrag!
Ozzles Dogfood
Bert Bouwland (Ozzles Dogfood)
18 sep

Simpelweg goed!

Wij zijn uitstekend te spreken over WebwinkelKeur. De werkwijze levert een behoorlijke score aan reviews op. Het Dashboard werkt transparant, de prijs is in orde. Niets op aan te merken. Een aanrader op reviewgebied!
My Little Carpet
Judith Brusche (My Little Carpet)
05 jul

Heel fijn keurmerk!

Geeft klanten een veilig gevoel en er zit een fijn reviewsysteem bij. Super blij mee!
Goudhaartje
Goudhaartje (Goudhaartje)
12 jun

Goede service. Krijg snelle reactie, ga zo door!
Deurklinkenshop
Tim Janssen (Deurklinkenshop)
15 apr

Prima keurmerk

Wij zijn super tevreden over WebwinkelKeur! Makkelijk in gebruik, betrouwbaar en professioneel ingesteld.
Hopmans Fietsgigant
Bart Klaver (Hopmans Fietsgigant)
10 apr

Goede degelijke reviews

Een erg fijn bedrijf om je reviews door te laten uitvoeren. Integratie is snel gepiept, banners en widgets werken prima, en de eigenlijke review functionaliteit inclusief de mogelijkheid om een reactie/opmerking te plaatsen is top. Aanrader!
Vitasel
Anna van den Broek (Vitasel)
26 mrt

Goede service en kennis in huis

Ben alweer sinds 2014 bij WebwinkelKeur. Goede service, staan voor je klaar als je een vraag hebt of instellingen voor je shop. Houden je op de hoogte van het laatste nieuws en denken met je mee. Voor ons en onze klanten. Ga zo door.
Dekbed zonder overtrek
Astrid Overweg - Tamminga (Dekbed zonder overtrek)
04 mrt

Goede eerste indruk

Onlangs gekozen voor de diensten van WebwinkelKeur en tot nu toe erg tevreden. WebwinkelKeur heeft een duidelijke website en goede prijs-kwaliteit verhouding.
De Kachelkoord Koning
Yvonne van Rooij (De Kachelkoord Koning)
20 feb

Snel en gemakkelijk!

Wij zijn zelf niet zo van de reviews, maar omdat steeds meer klanten er over begonnen hebben we toch maar besloten om het ook op onze website te plaatsen. Verschillende aanbieders met elkaar vergeleken en WebwinkelKeur kwam voor ons als beste uit de bus. De installatie op onze website was vervolgens een fluitje van een cent. Wij raden ze dus ten zeerste aan!
Styleminds
Kimberley de Kreij (Styleminds)
23 feb

Gebruiksvriendelijk

Snel en gebruiksvriendelijk om te installeren. Vragen werden goed en snel beantwoord.
Babadou
Jonas Briels (Babadou)
01 mrt

Fijn persoonlijk contact

Er waren nog wat 'dingetjes' binnen onze shop die niet klopten. Snel en adequaat geholpen om snel opnieuw gekeurd te kunnen worden. Ben nu blij en goedgekeurd :-)
Slingerwinkel
Kerstin (Slingerwinkel)
09 apr

Top organisatie!

Doet veel voor leden en houdt ons goed op de hoogte van wijzigingen en trends. Medewerkers vriendelijk, website toegankelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer tevreden met onze aansluiting bij WebwinkelKeur!
Kruiden-Specerijen
Bram Bonnewel (Kruiden-Specerijen)
06 jan

Duidelijke uitleg en uitgebreide voorbeelddocumentatie

Gewoon helemaal geweldig, de uitleg op de site is duidelijk en overzichtelijk. Verder zijn de voorbeelddocumenten ideaal omdat daar alle minimale vereisten al in zijn geplaatst.

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.