WebwinkelKeur.nl
-
Arie Bankers
Loopt goed zo
-
Naomi
Hele fijne service!
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
van Brandwijk
Vervelende organisatie. Groetjes!
-
Henri Verbeek
Fijne en eerlijke site.
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Erik
Geweldige service! Mijn vragen werden snel, duidelijk en heel vriendelijk beantwoord.
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Erik,
Bedankt voor je leuke review!
-
Jordi Drieman
uot coZ
-
Mark
Al meerdere jaren zeer tevreden klant.
Mooi duidelijk platform, snelle klantenservice en prijs is ook zeer acceptabelAntwoord van WebwinkelKeur.nlHi Mark,
Bedankt voor je leuke review!
^^ Kim -
Eveline
Goede service, altijd goed en snel geholpen bij vragen.
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Lize Lorent
Ik vind Webwinkelkeur eerlijk gezegd relatief duur voor wat het is. De reden waarom ik het wel nog blijf gebruiken is omdat er automatisch e-mails verstuurd worden voor reviews zodat ik er zelf niet meer aan moet denken, alleen voor workshops is dat vervelend omdat die vaak langer op voorhand aangekocht worden, en ik ben ook beschermd en kan beroep doen op bemiddeling als het nodig is.
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Lize,
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je de prijs een beetje duur vindt. We vinden het natuurlijk wel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over het automatisch verzenden van de reviews en dat we je helpen bij de bemiddeling!
^^ Kim -
Jurjen Troost
Prijs is goed vergeleken met andere aanbieders en de service is ook fijn.
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Jurjen, bedankt voor je leuke review!
^^ Kim -
Monika Bötzel
Een paar jaar al klant van en nog steeds heel tevreden
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Monika, Fijn om te horen dat je na een paar jaar nog steeds zo tevreden bent!
^^ Kim -
Susan van Westing
Fijn platform. Vriendelijke service. Goede prijs. Zeer tevreden.
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Susan, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!
^^ Kim -
Samantha Schaufeli
Geweldige service
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Andy Chen
Over het algemeen tevreden met webwinkelkeur, sinds kort ben ik overgestapt naar het PLUS pakket omdat anders er niet echt reden is voor klanten om reviews te schrijven. Er wordt anders ook niet echt proactief bij geholpen omdat je tegengehouden wordt door het limiet van reviewuitnodigingen. De tools zijn handig en ondersteuning is er ook, ik zou vooral kijken hoe kunnen we het gemakkelijker maken/reden geven om klanten een review te laten schrijven.
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Rolf van de Pol
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“WebwinkelKeur helpt ons om klanten nét dat extra vertrouwen te geven. En dat past perfect bij Happy Life Store – want een happy klant maakt ons leven ook weer een stukje happier.”Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Rolf,
Bedankt voor je happy review!
^^ Kim -
Ruben Schoonaard
Goede service, fijne functionaliteiten!
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Marc Mulder
Makkelijk om mee te werken
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Kees
Prima service tegen een betaalbare prijs
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Susan Brouwer
Het ziet er allemaal heel mooi uit en werkt super simpel. Daarnaast is de prijs ook erg aantrekkelijk. Als je een vraag hebt reageren ze altijd snel. Top service!
Antwoord van WebwinkelKeur.nl♥
-
Michel - TTM Wonen
Communicatie is echt goed. Met het (juridisch) klaarmaken van mijn webshop heb ik best veel moeten mailen met vragen en alles werd snel (soms zelfs direct!) en goed beantwoord. Hoewel ik soms liever ook telefonisch contact zou hebben is dit proces zo makkelijk gegaan en dat verdient alle lof! Kortom, dik tevreden!
Antwoord van WebwinkelKeur.nlHi Michel,
Fijn om te horen dat je de communicatie zo goed vindt en dat het allemaal is gelukt! Betreft het telefonisch contact, doen we dit vaak niet met het gereed maken van je webwinkel. Dit komt doordat we vaak wat dingen moeten uitzoeken en het via de mail dan net weer wat sneller gaat dan via de telefoon ☺️ Mocht je in de toekomst graag telefonisch contact willen hebben, stuur ons dan gerust een mailtje en dan bellen we je op!
^^ Kim