WebwinkelKeur.nl

WebwinkelKeur.nl

Dit is het voorbeeldprofiel van WebwinkelKeur, gegevens als identiteit en reviews zijn echt, echter kunnen wij natuurlijk niet bij ons zelf aangesloten zijn. Dit profiel dient dan ook primair ter illustratie van de mogelijkheden.
Software, SAAS, Ecommerce
De zekerheden van https://www.webwinkelkeur.nl
Manifest ondertekend en verhaal gedeeld.

Hart voor de zaak

Manifest ondertekend en verhaal gedeeld.

We vinden het bij WebwinkelKeur belangrijk dat je jouw klanten laat zien wie je bent en waar je voor staat. Eerlijk ondernemen en samen de e-commerce mooier maken is ons doel. Wij hopen dat deze badge onze leden in staat stelt iets meer van zichzelf te delen met de buitenwereld en zo op te vallen bij hun bezoekers. Geen cijfers maar echte mensen!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2011